Miss_DJS schreef:.Overigens is het wel nodig ,want als hij zulke buien heeft dan hou je hem helemaal niet meer met het gewone bit.
onzin... alles is rijtechnisch op te lossen, zo'n scherp bit is met een slechte handhouding zelfs taboe.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_DJS schreef:.Overigens is het wel nodig ,want als hij zulke buien heeft dan hou je hem helemaal niet meer met het gewone bit.

We weten niet wat voor ras het is. Miss_DJS schreef:XchantjuhX:Dus ik moet hem volgens jou lekker laten rennen zodat ie dalijk dood ligt in z'n stal doordat ie zo oud is,met het warme weer keihard loop te rennen of hem gewoon lekker laten rennen zodat we samen in het zand liggen.Dan liever wat harder met m'n hand dan dat hij door blijft gaan.En het lijkt me dat hij gewend aan dit bit is,maar dat kan ik fout hebben.
Bedankt melissa_bWe weten niet wat voor ras het is.

Miss_DJS schreef:Onley:Er zit maar één galop foto vij dat de bedoeling was![]()
Bij de andere foto's hang ik er zo aan,omdat hij anders de bocht niet meer kon maken anders gingen we onderuit
Born2BCrazy:Ik rijd ook soms met het gewone bit,omdat ik ook proefjes rijd,maarja ik kan er niets aan doen.Hij reed al met dat bit voordat ik hem ging doen.Overigens is het wel nodig ,want als hij zulke buien heeft dan hou je hem helemaal niet meer met het gewone bit.

) Gaat hij bij het geven van de ruimte te hard, weer terug zitten, desnoods weer de volte op...Miss_DJS schreef:XchantjuhX:Dus eigenlijk bedoel je dat ik hem lekker moet laten rennen zodat ie dalijk dood ligt in z'n stal doordat ie zo oud is,met het warme weer keihard loop te rennen of hem gewoon lekker laten rennen zodat we samen in het zand liggen.Dan liever wat harder met m'n hand dan dat hij door blijft gaan.En het lijkt me dat hij gewend aan dit bit is,maar dat kan ik fout hebben.
Miss_DJS schreef:XchantjuhX:Dus eigenlijk bedoel je dat ik hem lekker moet laten rennen zodat ie dalijk dood ligt in z'n stal doordat ie zo oud is,met het warme weer keihard loop te rennen of hem gewoon lekker laten rennen zodat we samen in het zand liggen.Dan liever wat harder met m'n hand dan dat hij door blijft gaan.En het lijkt me dat hij gewend aan dit bit is,maar dat kan ik fout hebben.

loeckie schreef:Je vraagt voor tips, die worden gegeven en het enige wat jij met die tips doet, is vol de verdediging in schieten.
Accepteerd de tips als je er om vraagt en doe er wat mee.
Ik weet, tis niet makkelijk om toe te geven dat je een fout maakt, maar toch, accepteer de goedbedoelde tips.

Born2BCrazy schreef:Laten we de sfeer een beetje behouden?

Porbeer je handen ook meer te dragen. XchantjuhX schreef:Het is logisch dat hij gaat spannen, met dit bit dwing je hem naar beneden en noog geen lucht te geven k;an hij niet ontspannen. Dus zal hij enkel sterker en drammeriger gaan aanvoelen, helemaal als hij z'n rug weg gaat drukken.