Mistralle schreef:Stukken vooruit gegaan!![]()
Ziet er netjes uit. Wel vind ik andalusier mooier met wat meer vlees erop. Of is hij nog jong? Dan komt het natuurlijk allemaal nog met bespiering. Ziet er leuk uit, hij is mooi!
Hij wordt bijna 8, maar hij zal nooit dik worden, dit is gewoon zijn bouw. En spieren komen gelukkig steeds meer...

Clairtjuh schreef:Mooi paardje! Sta je bij een andalusierstal in belgie? En rijd je ook mee met van die speciale andawedstrijden in belgie?
Ik vind dat hij zijn voorbenen heel mooi neerzet, achterbenen mogen er wel ietsjes meer onderIk zie wel vooruitgang, vergeleken met je oude topic!
Nee, hij staat gewoon aan huis. en we rijden gewone wedstrijden, hebben wel is meegedaan aan een barokke wedstrijd. We gaan wel aanmelden bij de andalusier vereniging (maar weten nog niet in belgie of nederland) Zn voorbenen gaan idd goed, eerst was het zo een maaimachine
eertjuh22 schreef:daar is de wilde wedstrijd hengst![]()
ik vond het jaamer dat wij weg moesten, had graag je proefjes nog gezien![]()
was wel jammer van je punten, misschien dat als je gewoon als 6e mocht starten je wel had gewonnen![]()
verder ziet het er goed uit hoor op de foto's.
volgende keer toch meer lachen in je proef
1 van die mutsen die eerder MOEST stond wel in de top 4 anders had ik daar vast gestaan
In mn 2e proef heb ik heel lief gelacht, die ging beter dan de 1e en kon ik wat meer ontspannen zitten en lachen :>Iedereen bedankt voor leuke reacties
Ik zie wel vooruitgang, vergeleken met je oude topic!

nog geen 1e! hij loopt zo mooi en jij zit zo netjes! stomme jury! volgende keer kom ik weer voorlezen, ging het vast goed bij je moeder