maar waarom dan niet je handen mooi ontspannen gedragen voor je maar zo naar beneden op je benen vast gezet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AniiQue schreef:9.
hij bokte!,, dus helemaal niet goed
Hier kan ik me zo aan ergeren he, hij bokte! Dit is het moment dat hij op de voorhand komt in de galop, ooit de galop helemaal in foto's gezien? Elke sprong en daling? Dan zie je dat dit er dan uitkomt. Dit is dus geen bok, maar gewoon een galopmoment, op het verkeerde moment genomen waardoor hij op de voorhand komt
Kan jij ook niks aan doen, is bij iedereen zo, maar het is geen bok!

.. alleen nu nog op de trailer leren lopen dan gaan we naar een bak
en dan les! gaat nu al stukke beter vind ik..
binnenkort gaan we zeer zeker met hem naar een manege en daar werken. Ik hoop dat het goed komt, iemand nog tips? 

Nog een rijtip: meer met je benen doen en minder met je handen. Teugels wat korter pakken en verder je handen rechtop en stil houden en met je benen drijven. Succes verder! brentje schreef:AniiQue schreef:als ik het mag zeggen, dat doe ik niet.. zo loopt hij.. pak ik de teugels op maat loopt hij direct aan de teugel
Nou als je verder kijkt dan je neus lang is.... Dan zie je dat hij op meerdere foto's gewoon nagevelijk loopt zonder dat ze contact heeft met de mond van de pony!
Maar goed, die ene foto waar hij zijn hoofd kanteled daar is ze wel wat sterk met haar hand ( misschien ) Maar je kan van foto's af niet zeggen of iemand TREKT of VRAAGT!!!