Melissa25 schreef:Wat een neerbuigende toon zeg.. Niet echt heel vriendelijk, ik zou me ook aangevallen voelen door jouw commentaren.ik zeg helemaaaal niet dat je continu in de verruiming moet rijden zijn mijn woorden niet. en tuurlijk moet je eerst gas geven voordat je voor aan de slag gaat. maar op de foto's ben je veels te veel met de voorkant bezig als met de achterkant, de foto's zijn mijn getuigen, en hetis helemaal geen aanval van mij, zo vang jij het op.. ik probeer je alleen advies te geven, niks meer niks minder !! ik heb ook niet gzegt dat ik al je foto's slecht vind maar ik zie dat je pont beter kan in zijn passen klaar !! maar als je geen advies wilt, moet je dat ook niet erop zetten, want heb wel gemerkt hier dat het zo werkt, niet alleen het goede advies, of als het op een leuke manier word gezegt moet je accepteren meisje, maar ook de 'negatieve' (vind ik niet, jij overduidelijk wel) punten/visies moet je van een ander maar gewoon accepteren. en ieder zo zijn eigen rijstijl !! Ik ze je alleen als je zo blijft rijden (op de voorhand) zal je denk ik niet veder komen.. maar je zoekt t maar uit, heb geen zin om mijn advies te verdedigen terwijl ik t alleen maar goed bedoel,
ciaooo
Daarbij ken ik Joy, en er is niemand die haar zo netjes en correct rijdt als Anne. Ze is een moeilijk paard die af en toe aan heel andere dingen denkt dan gehoorzaam lopen, en sinds Anne haar rijd is ze veel meer haar achterhand gaan gebruiken. Maar je kan niet verwachten dat elk paard de spieren heeft om perfect op de achterhand te lopen, en aan Anne haar rijstijl ligt het echt niet. Dat kan iedereen die haar in real life heeft zien rijden bevestigen, toch meiden van de Arckelhoeve?
[Edit] Daarbij kloppen je argumenten over ruimte van voren niet, OF je onderbouwt ze verkeerd. Maar dan moet je niet verwachten dat ze zo begrepen worden.
Je hebt er lekker aan het lopen , leuke combi!
Ik vind dat je haar lekker hebt lopen
Jij weet inderdaad hoe ik rijd en zou dat soort commentaar, mits terecht, kúnnen geven.