Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maras schreef:Ik vind het wel een prettig gezicht eerlijk gezegd: een enthousiaste Fjord die met een loshangend teugeltje lekker rond springt. Laat die teugels maar lekker los hangen en probeer hem met gewichtshulpen te rijden maar wie weet doe je dat laatste al.
Veel plezier met haar en als je zo blijft rijden wordt ze vanzelf weer slanker !
Je houding is niet perfect maar ik las dat je last van je rug had. Lekker verder rijden, ziet er goed uit en lekekr losse teugel
;)[/quote]
) gaat nemen dat het veel beter gaat..

voor de rest vind ik het er wel lekker ontspannen uitzien zo lekker aan de lange teugel

het waren maar enkele sprongetjes tussendoor dus beugels korter maken heeft geen zin, verder spring ik soms wel parcours (niet met haar hoor
) en kan ik wel voor me kijken het is gewoon dat Varras soms nogal apart springt en dat ik altijd kijk of ze goed springt.

Sjimmielove schreef:Leuk fjordje! En tja fjordjes worden snel dik..
Ik vind het er wel oke uitzien t zou wel leuk zijn als ze iets meer naar beneden kwam..

Lina schreef:Als je met losse teugels lekker kunt rijden... Wat is het probleem dan?

_lies_ schreef:Nou alle slechte dingetjes zijn gezegd leen,
nu komt al het leuke
Huvvjj
edit: tenzij de z dresuur/springruitertjes even je de waarheid komen vertellen, en die nou nogsteeds niet doorhebben dat je voor je plezier rijdt

FZ_Lin schreef:Het zadel, koop een staartriem!
Hij ligt echt verkeerd en niet bepaald goed voor je pony!
ookal rijd je voor je plezier, en denk je dat er niks kan gebeuren.. Als je je cap vergeten bent, niet rijden! Hoe erg je je pony ook vertrouwt!
Ik reed vroeger ook altijd zonder cap, en heb ervan geleerd

pubelia schreef:Je ziet iig wel dat het paard genoeg te eten krijgt. vaak is dat net anders om. Maar let je wel op dat je het paard weer niet te hard laat werken. want hij heeft meer kilo's als een fjord mee te tillen die wel netjes op gewicht is.
ze krijgt géén krachtvoer, wel krijgt ze hooi als ze geen gras heeft want ze mag niet teveel gras meer eten, verder staat ze nu overdag op de weide met een korf waardoor ze dus niet veel kan etendus veel eten echt niet
maar wel lief! vooral die laatste foto vind ik erg mooi. het commentaar is al gegeven, dus dat ga ik niet nog een keer herhalen... veel plezier met haar.