zo'n foto krijg ik(denk ik) nooit meer!!!!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: zo'n foto krijg ik(denk ik) nooit meer!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 09:16

foto 1 geeft een fijn beeld, je zit netjes en je handen/armen zitten heel fijn.
foto drie is niet prettig, je trekt het paard in feite naar beneden, door je handen zo vast te zetten. relax! handen naar voren, armen in een knikje. als hij sterk wordt kan je hem even op een kleine volte zetten bijvoorbeeld.
maar dit zijn natuurlijkmoment opnames en op de andere foto's zit je wel netjes.

succes Lachen leuk paard trouwens, die peesjes staan lekker pittig bij hem Lachen

Elchjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 10:39

Manda schreef:
Goh, ik snap best wat ze bedoeld, die foto is gewoon harstikke mooi (de 1ste), paard loopt mooi, zei zit er mooi op, achtergrond is mooi, alles is mooi en daarom is het heel moeilijk zo´n foto te evenaren. Jullie hebben toch ook wel eens een foto waarvan je denkt, ´dat is nou wat IK de perfecte en mooiste foto vind die er ooit gemaakt is en het is bijna onmogelijk om nog eens te evenaren´.

Beetje logisch nadenken dus. Laat haar toch trots zijn op die foto.

Dat bedoel ik er dus mee Haha!
Goed uitgelegd !!!!!!!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:41

kommentaar is al gezegt,,ik ben het helemaal met manda eens,

Elchjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 10:43

charlieb0y schreef:
Karin_V schreef:
Foto 1 en 3 zien er heel goed uit!

Foto 1 wel, foto 3 niet vind ik persoonlijk.. Aan de foto te zien denk ik dat de pony op dat moment erg sterk is geweest. De amazone zet hierbij haar handen op het zadel vast, met een flinke knik in haar polsen. Daar gaat ze terug zitten werken om hem weer ontspannen te krijgen. Dit is niet aanvallend bedoeld, want foto's zijn momentopnames en iedere pony en ieder paard houdt van een keer lekker sterk worden! Misschien had de amazone op dit moment anders moeten handelen, maar van fouten leer je, daar is totaal niks mis mee Knipoog Dit wil daarentegen niet zeggen dat het een mooi plaatje geeft, want niet iedere foto waar het beentje van het paard mooi opgetild word hoeft een mooi 'moment' te weergeven. TS, het is helemaal niet erg want niemand rijdt 'perfect'. Het is maar goed dat er altijd dingen blijven om aan te werken, anders zou de uitdaging binnen het rijden er snel af zijn denk ik Knipoog Probeer diep in je zadel te gaan zitten, je handen rechtop en langs elkaar te houden, wat meer voor je uit. Ook daar kun je ophoudingen maken en je pony wat terug nemen Lachen Vraag een keer wat stelling naar binnen en buiten. Mag best een keer overdreven stelling zijn, als je maar weer meteen ontspant wanneer je pony nageeft. Je komt er wel, oefening baart kunst!!

Veel succes! Lachen

Gr. Esmée

Iedereen zegt dat ik mijn handen vast zet, dat is ook zo. Bedankt voor het zeggen Haha! Maar ik rijd deze pony nog maar een jaar, en toen ik hem kreeg toen kon hij nog niet eens nageven.
Hij maakt zich ook erg sterk dus soms is het best moeilijk om hem na te laten geven.
maar het gaat steeds beter. Haha! Haha!

Elchjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 10:45

Bedankt voor alle reacties Haha!

louanagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:45

Leuke foto's.
Ze lijken een beetje bewerktr door de kleuren (vind ik).
Maar waarom krijg je zulke foto's nooit meer?

Elchjen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 10:47

louanagirl schreef:
Leuke foto's.
Ze lijken een beetje bewerktr door de kleuren (vind ik).
Maar waarom krijg je zulke foto's nooit meer?

En toch zijn de foto's niet bewerkt Bloos

Niet meer steeds want ik heb het er (net) boven gezet Haha! Haha! Haha!
zie hier boven
Laatst bijgewerkt door Elchjen op 28-04-07 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:47

Mooie foto's hoor jullie staan er prachtig op. Wou dat ik zulke foto's had zijn precies op het juiste moment genomen.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 19:12

Mooie Cheese! hoor !! ...en wat zit je netjes *LOL*

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 19:18

Manda schreef:
Goh, ik snap best wat ze bedoeld, die foto is gewoon harstikke mooi (de 1ste), paard loopt mooi, zei zit er mooi op, achtergrond is mooi, alles is mooi en daarom is het heel moeilijk zo´n foto te evenaren. Jullie hebben toch ook wel eens een foto waarvan je denkt, ´dat is nou wat IK de perfecte en mooiste foto vind die er ooit gemaakt is en het is bijna onmogelijk om nog eens te evenaren´.

Beetje logisch nadenken dus. Laat haar toch trots zijn op die foto.

Sorry als ik kattig over ga komen, maar dat onscherpe ding Nagelbijten / Gniffelen Sorry hoor, als ik zeg dat ik een foto prachtig vind, dan is het onderwerp toch een heel stuk scherper dan dit hoor. Maar ik denk dat we verschillend kijken. Als je al meer dan 10000 foto's heb gemaakt waarvan er zeker 10 zijn waar ik echt trots op ben dan heb ik een andere kijk op fotografie. Knipoog

dit even ovr de kwaliteit, voor de rest leuke foto. Foto 1 geeft idg een heel prettig beeld Lachen