Kan lekker lopen ook zeg! Gaaf dier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sammie_44 schreef:Netjes hoor! Beestje lijkt niet echt meer onder de indruk ervan.
Wat ik me wel afvraag is waar die dikke achterhak (piephak?) van komt?
Timbers schreef:Mooi paard heb je onder je kont zitten Maartje!
Kan lekker lopen ook zeg! Gaaf dier
Jura schreef:Dank je, dat is lang geleden!
. Waar blijft de tijd
Echt een mooi dier die Wyoming!
? 

Geeft een fijn beeld!
die van mij heeft er ook last van, vind ze nog steeds op elkaar lijken, alhoewel die van mij meer naar het gelders type neigt en niet zo'n body heeft als die van jou (jammer!)
) 
Timbers schreef:Dat is het zeker......mijn ouwe Essie was in de Guntestein tijd een jaar of 8/9 denk ik en die wordt dit jaar al weer 21. Waar blijft de tijd
![]()
Maar leuk om je paardjes hier te zien hoorEcht een mooi dier die Wyoming!

Celia schreef:Ik zie die piephak niet eens, of ligt dat nu weer aan mij?
marloes-joy schreef:Wouw jura, wat netjes
Petje af hoor, voor de 7e keer!
Ik vind het een erg mooie merrie, al veeeel meer paard dan mijn Noa

alja schreef:knap paardje hoor!
hoe groot is ze want ze lijkt aardig aan de maat...
Titsia schreef:Ziet er echt netjes en ongedwongen uit, laat het paard het nog maar zelf zoekenGeeft een fijn beeld!
Piephakken is iets typisch voor Montecristo zeker?die van mij heeft er ook last van, vind ze nog steeds op elkaar lijken, alhoewel die van mij meer naar het gelders type neigt en niet zo'n body heeft als die van jou (jammer!)

MissJ schreef:Lijkt het nou zo, of heeft jouw paard op meerdere foto's de mond open?

Dito schreef:Ziet er al goed uit! Hoe groot is ze?
(ivm de staart, misschien bijt ze er in(of een ander paard)? Ik herinner me allesinds een paard dat dus ook z'n staart niet schuurde maar er in beet. En ja, je moest het eerst zien voor je het geloofde)
Gelukkig is het dat niet, en komt het ook weer helemaal goed.
Dito schreef:Ik vond al dat ze groot toonde, is ze dus toch ook wel een beetje.Gelukkig is het dat niet, en komt het ook weer helemaal goed.
nexthorse schreef:Ik vind het een heel mooi beeld geven, erg mooi paard! heb zelf ook een Montecristo! Is die van jou ook zo leergierig, snel alles kunnen oppakken? Veel plezier er nog mee!