Ringrijden met Tom in Kollum, wat waren we mooi....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re: Ringrijden met Tom in Kollum, wat waren we mooi....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 19:03

Bedankt voor alle lieve berichtjes.
Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, het heeft me erg aangegrepen. Ik denk continu : Had ik maar dit... Had ik maar sus...
Maar goed, dat is achteraf en daar heb ik nu niks mee aan.
Mn linkerarm is bont en blauw van de hoef van Tom.
Mijn werkdag was lang, had ook nog eens allemaal vervelende zeurende klanten dus echt jofel was het niet.

Tom was vanmorgen een beetje down, heb hem opnieuw een koud nat compres opgedaan, al had ik het idee dat de zwellingen goed afgenomen waren. Nog even voor de zekerheid.
Ik heb ze vanmorgen in het paddockje gezet en daar was hij naar mijn zin wat te rustig, normaal is hij wel in voor een partijtje boksen met Bas maar nu kwam er niet veel uit.
Na mn werk heb ik ze even in de wei gezet en toen was hij weer wat vrolijker, sprong weer rond en galloppeerde met Bas de wei rond. Dus dat komt wel weer goed.

Ik ben nu op zoek naar een meninstructeur, voor ik weer gekke dingen ga doen wil ik weer even de puntjes op de I zetten en even wat lesjes in de bak hebben.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:10

Nogmaals: ik vind dat je super verstandig en goed bezig bent, echt waar, petje af, sommige mensen kunnen daar nog veel van leren!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:21

wat een verhaal zeg Bloos! Ik vind het heel goed van je dat je aan je pony dacht en niet aan de rit Lachen Sommige mensen moeten echt leren nadenken, ik vnd het netjes van je dat je die vrouw erop aangesproken hebt misschien dat ze de volgende keer uitkijkt.
Laatst bijgewerkt door Hilde_q op 26-04-07 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:23

Wat jammer dat iets waar je je zo op verheugd hebt en waar je zoveel tijd in gestoken hebt, door zo iemand verknald wordt!

Ik vind dat je heel verstandig gereageerd hebt met betrekking tot Tom! Ik denk indd dat je erger voorkomen hebt.. wie weet wat er allemaal had kunnen gebeuren! Maargoed.. daar moet je nu maar niet teveel meer bij nadenken.

Probeer het maar van je af te zetten en misschien is het indd verstandig om eerst weer wat lesjes te pakken met Tom. Zo kan hij weer vertrouwen krijgen en zo voel jij je ook weer wat zekerder!

Heel veel succes!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:02

jeetje, wat een asociale actie van dat meisje zeg!
Hopenlijk komt het helemaal goed met je pony.

Hier lopen ook van die onverantwoordelijke dozen met pony's langs de weg.. komen mij af en toe ook in galop langs geraced, het liefste ga ik er dan in galop achteraan, maar ik probeer altijd mijn pony zo rustig mogenlijk te houden. Nagelbijten / Gniffelen

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:17

hee!

We zagen je al staan en vroegen ons al af wat er aan de hand was.. Flink balen.. zoveel voorbereidingen gehad en eigenlijk al gewoon alles goed aan het lopen...
Komt er zo'n domme meid langs.. ik denk dat ik wel weet wie je bedoelde.. want die is mij ook voorbij komen raccen geloof ik..
Goed dat je haar aangesproken hebt.. leert ze vast van! Ze was kennelijk vergeten dat paarden kuddedieren en vluchtdieren zijn..dus de reactie van tom was niet zo vreemd!
Nou succes ermee.. en mocht je eens hulp nodig hebben, dat kan altijd!

Gr hennie

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 21:07

Ja nou ja dat was er dus loos helaas. Tom reageerde ff te heftig op dr. Ik stond daar te wachten op mn vrienden met trailer.

Ik ben nu bezig een gediplomeerd meninstructeur te regelen om weer even op te starten en moet even een menmaatje vinden en dan proberen we het ooit wel weer eens opnieuw. Komt wel weer goed hoor

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 23:09

Jeetje wat balen zeg, vind dat je nog netjes bent gebleven naar dat meisje, ik denk dat ik een officiële klacht had ingediend bij de organisatie, dat is toch gewoon wan-gedrag!

Hopelijk loopt ie lekker snel weer braaf voor het karretje enne...jullie zagen er prachtig uit!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 23:36

jeetje , echt ontzettend lomp dit! Goed dat je op tijd gestopt bent , vind ik heel verantwoordelijk van je ! Maar ik zou ook verschrikkelijk balen , en jullie zagen er echt top uit ! Succes straks weer verder!!

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:40

Jeetje wat schrikken joh!
Kan me idd echt voorstellen dat je zo uitviel tegen die mensen.
Maar jullie zagen er super mooi uit. Lachen

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 10:57

pfff ik zou precies zo gereageerd hebben... het is nu goed gegaan zonder kleerscheuren behalve een blauwe arm.. Voor de kar is het toch al lastiger om je paard tot rust te brengen en dan is ie rustig en dan krijg je zo'n mens langs je heen.. onbegrijpelijk.. onder het zadel doe je dat al niet bij vreemden in een natuurgebied laat staan met de kar in een drukke straat... Groot gelijk dat je haar hebt aangesproken zo ben je het zelf kwijt en denkt zij er ook over na.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:07

Heel erg vervelend voor jullie.
Dat haat ik nu zo aan het ringrijden. Die onverantwoorde mensen die geen rekening met anderen houden.
Ik heb nu 2x in een naburig dorp meegedaan maar ik denk dat ik niet weer meedoe.

Mijn pony is wel braaf maar ook een echte welsh en dus makkelijk op te naaien.
Vorig jaar dramde de aanspanning die achter ons was steeds aan dat we op moesten schieten.
Omdat zijn haf ongeduldig was moesten wij maar op een ongelukkig plaats (weinig ruimte voor als er wat gebeurde) gaan staan zodat hij een vliegende start kon maken.

Met rust kont het wel weer goed.
Succes!

merelj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:02

oo, heftig verhaal..
nog veer succses samen!

swiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:15

Hoe gaat het nu? Heb je Tom nog eens ingespannen? Jullie zagen er inderdaad prachtig uit! Ik zag trouwens dat jullie nr. 13 hadden... Zou je toch bijna bijgelovig van worden..

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 18:48

Ik heb Tom zondag weer ingespannen en dat ging super!
Hij keek weer nergens van op of om en was heel erg braaf. Dus dat is gelukkig niet verpest. Ik ga nu met de aanspanning van Breezergirl hier op bokt eens oefenen met inhalen e.d, zodat Tom eraan went dat hij niet altijd voorop loopt

IngridP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:05

Hehe kan ik eindselijk eens een berichtje plaatsen. Zou het een paar dagen geleden al doen maar toen liep de pc steeds vast als ik net bezig was met typen. Leuke foto's hoor!!! Jullie zagen er echt heel mooi uit!! Volgende keer gaat het vast beter.. Enne je laat me wel even weten he wanneer je wil/kan oefenen.

Gr Breezergirl

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:14

Jeetje san wat een schrik!
Gelukkig heb je hem alweer een keer ingespannen, dat scheelt voor jezelf ook al een boel.
Jullie zagen er echt prachtig uit!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:27

wat verschrikkelijk voor je, je baalt er altijd zo van, zeker als je er zo op had verheugd.
en dat kind die het veroorzaakte had zich eigen dood moeten schamen !
als ik het was geweest had ik er vol hard uitgescholden ! Bloos

rosjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:37

Dit is echt niet normaal je verheugt je ontzettend op zo een dag jullie zien er tip top uit en dan gebeurt dit echt niet normaal van dat mens. Ik vind het goed dat je gestopt bent en dat je ermee gaat oefenen maar eigenlijk hoeft dat helemaal niet als iedereen elkaar gewoon rustig passeerd. Ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat en dit niet nog eens gebeurt. Ik vind jullie er trouwens erg mooi uitzien!

mathilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 18:39

zo he wat een verhaal.
somige mensen wetten gewoon niet wat ze doen
maar jullie zagen er echt vantastische uit.
goed dat je haar hebt aangsproken zeg.
en ik hoop echt dat het goed gaat komen met knappe tom. Ja
en ook echt heel erg veel geluk nog met de verdere training, en het is al een goed teken dat het al goed gaat weer voor de wagen.