Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De B-paarden staat op 1 meter en dat is dit zeker niet. Helaas voor alle mensen die nu spontaan een startkaart aan wilden vragen..

Maar ik was zooo trots op mezelf. En zo is dat ook met een jong paard en een wat ervarene ruiter, dan mag je trots zijn op het paard. 
Nimmedor schreef:dit is misschien 30 cmhoe krijg je dan in godsnaam een balk
Was het een onderling? Want zelfs BB is hoger, 70-80 cm ipv een meter. Dus ben benieuwd wat voor concour dit was?
Er kan wel eens een foutje gemaakt worden! Niet iedereen rijd zo perfect als jij 
Monieck schreef:Jezus wat een k utopmerking.
en jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ben hartstikke trots op mijn paard, en op mezelf, dat ik rond ben gekomen, en de muur heb gesprongen en maar 1 balkje had
) UltimOo schreef:dit was een oefen wedstrijd voor jonge paardenen jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ben hartstikke trots op mijn paard, en op mezelf, dat ik rond ben gekomen, en de muur heb gesprongen en maar 1 balkje had

UltimOo schreef:dit was een oefen wedstrijd voor jonge paardenen jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ben hartstikke trots op mijn paard, en op mezelf, dat ik rond ben gekomen, en de muur heb gesprongen en maar 1 balkje had