Whatever @ 1e Concours!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bambino

Re: Whatever @ 1e Concours!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:36

Nou sorry maar 4 is een mooie leeftijd om er 1 mtr. 1.10 pacoursen mee te springen dus B en L.. eerlijk gezegt denk ik dat dit gewoon onderling was. maar wel mooi paard hoor.!

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:40

Ziet er goed uit!! Maar inderdaad, het is zeker geen B parcours, maar net als de andere al zvragen? wat voor concour is het dan wel? Ben benieuwd, toch geeft ultimoo constand geen antwoord :s

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:18

Waar gaat dit wel niet over ze laat toch gewoon trots haar paard zien, waarom dan een discussie of het wel correct is om met een 4 jarige te gaan springen ?? sorry hoor maar het gaat hier toch om die mooie foto ofniet?
Leuk paard trouwens Haha!
Ziet er goed uit, en springt leuk!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:23

Dit is waarschijnlijk een oefenparcours/BB parcours van 80 cm wat een beetje laag staat. Knipoog De B-paarden staat op 1 meter en dat is dit zeker niet. Helaas voor alle mensen die nu spontaan een startkaart aan wilden vragen.. Clown

Leuk paard! Haha!
Goed dat je zo rustig aan met m begint.. Lachen

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:27

Jonge paarden van 4 jaar moeten, als ze mee willen lopen in de VSN troffee, L springen zijn met punten. Gek toch dat de 'grote' ruiters hun paarden L springen voor de VSN en dit niet laten omdat het slecht zou zijn voor hun paard. Maargoed, dat is een andere discussie.

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:38

Is de B al een METER?? :|
Jeutje... ik heb ook 30 cm sprongetjes gereden laatst op wedstrijd, met een paard dat al jaaaaren sprong Tong uitsteken Maar ik was zooo trots op mezelf. En zo is dat ook met een jong paard en een wat ervarene ruiter, dan mag je trots zijn op het paard. Lachen

Ziet er netjes uit hoor, je komt mooi mee, erg mooie foto en mooi beestje Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 20:42

Nimmedor schreef:
dit is misschien 30 cm Bloos hoe krijg je dan in godsnaam een balk Tong uitsteken

Was het een onderling? Want zelfs BB is hoger, 70-80 cm ipv een meter. Dus ben benieuwd wat voor concour dit was?

asjeblieft zeg Scheve mond Er kan wel eens een foutje gemaakt worden! Niet iedereen rijd zo perfect als jij Scheve mond

Ziet er goed uit hoor! Gewoon rustig aan door doen met haar! Tis een prachtdier Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:04

Monieck schreef:
Jezus wat een k utopmerking.

Moderatoropmerking:
Mag het een beetje minder?
Dit soort grof taalgebruik wordt hier niet op prijs gesteld.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 21:08

dit was een oefen wedstrijd voor jonge paarden Lachen en jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ben hartstikke trots op mijn paard, en op mezelf, dat ik rond ben gekomen, en de muur heb gesprongen en maar 1 balkje had Lachen

Janella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:14

Dat vind ik ook!
Daar mag je best trots op wezen Haha!

sik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:20

al die mekkerbekken op bokt ook altyd :gaap: (en dan heb ik het natulek niet over de positieve reacties Lachen )

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:27

Ziet er netjes uit! En super dat je rond gekomen bent hoor!! Ga zo door!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:58

UltimOo schreef:
dit was een oefen wedstrijd voor jonge paarden Lachen en jullie mogen zeggen wat jullie willen, maar ik ben hartstikke trots op mijn paard, en op mezelf, dat ik rond ben gekomen, en de muur heb gesprongen en maar 1 balkje had Lachen

Dat mag je ook zeker zijn! OK dan!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:55

de leeftijd vind ik prima, is een mooie jhoogte voor een vierjarige.

aan het begin van het topic werd er alleen gesuggereerd dat het om een officieele wedstrijd ging, mede ook door het tenuje van de ruiter. en de TS schrijft "mijn eerste echte concours"

vandaar dat bokt heel erg verbaast was, waar springen ze in de B zo laag?
daar wil ik ook mijn punten wel halen *LOL*

snap je de reactie dan wel een beetje?

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:42

UltimOo schreef:

Dat mag je zeker zijn!.. het ziet er goed uit, je komt er wel, maar doe lekker rustig aan.. Nogmaals knap dier en succes verder!!

(@ Kit_for_ever: de discussie over wel of niet goed hoort inderdaad ergens anders, maar het viel me op dat in de meeste andere topics mensen hierover vallen, terwijl er hier "nog" niets over genoemd wordt, lees "knap dat er nog niemand over je topic gevallen is".. Ik bedoelde er verder niets mee, ookal vind ik de leeftijd zelf te jong)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 16:21

bedankt voor de reacties allemaal! Haha!