Gaat vast wel goed komen.
Alleen als het mijn eigen was, zou ik haareerst lekker op het land zetten nog een half jaar of zo
.En eerst lekker laten groeien, en haar dan pas zadel mak en zo maken.
Maar veel plezier hier nog mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
pittig_ding schreef:Jeetje wat een arm beestje zeg. Ik vind haar nog wel mager en ze zou eens een grondige poetsbeurt nodig moeten hebben!!
Sirus schreef:Vind haar ook wel iets van een Merens weghebben. Zit dat er misschien in?

leuke manen he, vooral als je ze invlegt en daarna er weer uithaalt dan is het net een barbiepaard
daggmar schreef:haaii
nou teneerste vind ik het zeker geen lelijk eendje en vind het een beetje gek hoe je over je aardje praat als je hem een lelijk eendje vind moet je hem ook niet nemen
als ik jou was zou ik echt eff goed op hem/haar gaan rijden (draf stap galop) als die dat aan een longeerlijk kan kan die het ook als je er opzit ..
1 tip werk aan je houding
. Ja TS, ik zou maar er echt even góed op gaan rijden
.

daggmar schreef:haaii
nou teneerste vind ik het zeker geen lelijk eendje en vind het een beetje gek hoe je over je aardje praat als je hem een lelijk eendje vind moet je hem ook niet nemen
als ik jou was zou ik echt eff goed op hem/haar gaan rijden (draf stap galop) als die dat aan een longeerlijk kan kan die het ook als je er opzit ..
Ben je wel een wonder...
Goed voer doet wonderen

Ezumii schreef:Veel plezier nog met haar, succes met vetmesten
dat gaat vast wel lukken
en ze doet het echt super

) daggmar schreef:haaii