Kai @ work in Anky Lake Blue!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Kai @ work in Anky Lake Blue!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 19:11

@ Rianne, ik heb het vanmiddag geprobeert met langere beugels, maar dan kom ik er amper bij Lachen

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:10

hallo!

ik denk dat je hem iets lager moet gaan rijden... ik vind hem vrij hoog opgericht en zie geen ontspanning. lang en laag zal geen slecht idee zijn

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:08

He..

Kai begint er weer goed uit te zien hoor. Eindelijk loopt hij weer rad! Mooi shabrakje hoor staat hem goed. Succes met hem. En mensen ze heeft gelijk hoor het paard vind het ontzettend moeilijk om zich te durven ontspannen maar dat gaan steeds beter. Dus Nadine ga gewoon rustig door.. Ik zie je weer op stal!

Liefs Maysie Kusje

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:20

Leuke foto's! ik ben het eens met Juul haar tips. denk om je handen. Meer je handen dragen zodat je hem niet op de rem zet. Kai is heel gevoelig daarvoor. Zodra je je handen vast zet kan Kai ook niet meer ontspannen lopen en dan maakt hij zijn rug hol.

Succes er mee!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:22

FF offtopic: heeuuu kityeeeeee

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 23:25

oh ja ook nog lengte geven. Zorg voor aanleunig en geef hem daarin lengte. Zodra Kai lengte krijgt komt zijn mooie swung ook weer naar boven! Dat geeft je zo'n kick dan! Tenminste mij des tijds wel!