Indy@Springen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angelinaaa

Re: Indy@Springen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 17:54

Baily22 schreef:
Je druk je tenen ontzettend naar buiten en het zadel lijkt op de eerste foto wat naar voren.
Ook vind ik dat de pony zijn oren erg veel naar achteren heeft ziet er niet vriendelijk uit

Nors opkijken Je bent nu al de zoveelste die dat zegt.... en k heb ook al gezecht dat k er mee bezig ben!!!! als je even wat terug leest! Koe
en dat het er niet vriendelijk uit ziet? Verward ze heeft gewoon veel inspanning net zoals Summertje al zei Pling
dus.. Ja

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:59

Hey Angelina het is al bekend wie Baily22 is! Het is dat ze zelf zo'n geweldig goede ruiter is Haha!
Wel 'leuk' dat ze zoveel moeite doet om helemaal een nieuw schaduwaccount aan te maken om even een 'aardig bericht' naar je te schrijven.
Niks van aantrekken en geen aandacht meer aan zo'n zielig persoon schenken, die niet eens het lef heeft om onder haar eigen account wat te schrijven...
Haha! Haha!

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 19:30

Leuke foto's! Haha! Jullie springen er toch maar mooi even over heen! Hoe hoog was het?

En dat van je benen, ach, niet alles kan perfect gaan toch? Knipoog Op de landingsfoto is het al stukken beter dus nog eventjes oefenen en komt allemaal goed Knipoog

Angelinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 19:56

@ colt :bedank! Haha! was denk ik 80 90 cm weet het niet eigelijk Tong uitsteken haha

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:14

ik ben te lui om alle reacties te lezen, je moet in ieder geval wel goed op je voeten letten. Het ziet er echt niet uit!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:16

Grappig dat degene achter het schaduwaccount nu haar vriendinnetjes naar dit topic gaat sturen om het te verzieken.
Eerlijk waar...

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:20

Sorry ik krijg nu een PB over dat rosa vriendinnetjes stuurt om dit topic te verzieken..??

Als je even verder kijkt dan je neus dan zie je dat ik al veel lager bokt doe, en veel reacties heb geplaatst op topics en ook eigen topics ben gaan opstarten, dat ik in alkmaar woon, en dat ik geen flau benul heb die rosa moet zijn.

En dat het niet kwaad bedoelt is dat het er niet uitziet.

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:29

Excuses zou misschien wel netjes zijn.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:36

Hee, ziet er goed uit hoor,, ach en die tenen die komen ooit nog wel Knipoog De overstap western- springen is niet niks en veel mensen hier zouden dat je niet na doen Lachen
Ze springt ook erg goed,, kun je haar niet omscholen tot springpaard ?:P

Angelinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 21:42

Carlolover schreef:
Hee, ziet er goed uit hoor,, ach en die tenen die komen ooit nog wel Knipoog De overstap western- springen is niet niks en veel mensen hier zouden dat je niet na doen Lachen
Ze springt ook erg goed,, kun je haar niet omscholen tot springpaard ?:P

heey bedankt haha Lachen

en kun je haar niet omscholen tot springenpaard? Tong uitsteken haha misschien ooit Haha!

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:52

hoihoi, zier er leuk uit hoor Ja

alleen op de eerste foto heb je je handen veeeeeeeeeel te laag! je blokkeerd hem daar, en werkt hem terug. daar moet je erg op letten. ook al is het niet de bedoeling, het is erg onvriendelijk Knipoog
bij foto 8: niet te veel op z'n hals steun zoeken, dan kan je hem met te veel steun erg tegen zitten.
Knipoog

maar omdat je normaal nooit springt kan niemand verwachten dat je al super goed zit, MAAR ik vind het als nog heel erg netjes! (de rest is al bekend) en verder een leuke combinatie. gr mandy13

Sitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:53

Wat een Grappig indianen paardje Tong uitsteken

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:03

Topicstarter: Paardrijden is een samenspel, zolang je lol hebt en je paard niet dwars zit doet het er niet toe of het perfect gaat. Perfectie bestaat niet en de manieren die mén leert is veelal ook niet al te perfect. Je bent 11 jaar, je doet je best en jullie zijn een team, onthoud dat Lachen

De rest:
Ik denk dat de meesten goede tips hebben voor der zonder gemeen over te komen. Maar er zitten er hier topic-knoeiers die het gemunt hebben op dit meiske, omdat ze de ándere niet aandurfen, die schaduwaccounts en vriendinnekes sturen. Heb er 1 woord voor 'ZIELIG'

@scotty - ik ken je niet maar het is wel toevallig dat jij uit alkmaar komt, komt zij ook Haha!

@sitaa - wat leuk dat je je eerste bericht juist hier plaatst Lachen

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 22:27

Heej Angelina, tof zeg dat je zoveel plezier van Indian hebt! Plezier is het belangrijkste en dat kun je duidelijk zien hoor Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 07:11

Ziet er leuk uit hoor! Jullie hadden er allebij lol in zie ik Ja
Je geeft op de meeste foto's ook mooi mee boven de sprong, zorg dat dat niet minder word, misschien nog wel ietsje meer! Dat maakt het wat fijner! Voor de rest super Haha!

Veel plezier er verder nog mee!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:32

femmefatale1 schreef:
Je zit er idd wel een beetje op als een zak aardappelen..
Probeer niet tever uit het zadel te komen, en je benen op zijn plek te houden.. net als normaal..
Verder vind ik het een grappig diertje!!

Nou lekker vriendelijk Verward
Ze moet gewoon der knieen en voeten naar binnen houden dan ziet het er al een stuk beter uit.
En je beugelriemen een gaatje korter.
Verder ziet het er leuk uit en mooie paardje.

Scotty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:40

Riviles schreef:
Topicstarter: Paardrijden is een samenspel, zolang je lol hebt en je paard niet dwars zit doet het er niet toe of het perfect gaat. Perfectie bestaat niet en de manieren die mén leert is veelal ook niet al te perfect. Je bent 11 jaar, je doet je best en jullie zijn een team, onthoud dat Lachen

De rest:
Ik denk dat de meesten goede tips hebben voor der zonder gemeen over te komen. Maar er zitten er hier topic-knoeiers die het gemunt hebben op dit meiske, omdat ze de ándere niet aandurfen, die schaduwaccounts en vriendinnekes sturen. Heb er 1 woord voor 'ZIELIG'

@scotty - ik ken je niet maar het is wel toevallig dat jij uit alkmaar komt, komt zij ook Haha!

komt zij ook uit alkmaar dan?
Nou het is in ieder geval nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen, ik word hier nu vals beschuldigt van SA of weet ik allemaal, als zij de kritiek niet wilt of aankan dan moet ze het maar niet bij haw zetten.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 18:47

ziet er leuk uit!! leuk paard ook!! Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:00

Scotty__ schreef:
Riviles schreef:

De rest:

komt zij ook uit alkmaar dan?
Nou het is in ieder geval nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen, ik word hier nu vals beschuldigt van SA of weet ik allemaal, als zij de kritiek niet wilt of aankan dan moet ze het maar niet bij haw zetten.

mee eens. haw is om kritiek te krijgen, mits het opbouwende kritiek is. ook ik vind dat je voeten ver naar buiten staan. viel mij ook gelijk op. dat je er aan werkt heb ik ook gelezen, maar toch mag het gezegd worden. dat je paard een leuk beest is weet je vast zelf ook wel, en dat mag wel vaker tegen je worden gezegd. dus ook kritiek mag meerdere keren worden gegeven. mits het opbouwend is. en dus niet over een zak aardappelen zoals iemand anders wel deed.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:55

Ziet er goed uit, alleen benen tegen het zadel houden. Maar je pony heeft er volgens mij niet zo een plezier in, alsmaar de oren in de nek ... maar misschien zie ik het verkeerd hoor.

Xx Dess

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:58

Ik vind het er wel goed uit zien hoor.
Je moet alleen je buigels korter zodat je makkenlijker uit zadel uit komt, en dan zit je ook niet zo raar met je voeten.
Succes met je apparte maar leuke paardje!

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:58

Angelinaaa schreef:
@ colt :bedank! Haha! was denk ik 80 90 cm weet het niet eigelijk Tong uitsteken haha

Ha nou dat vind ik zelf al aardig hoog Knipoog Knap hoor OK dan! En als je ooit een parcourtje gaat springen laat dan maar even weer wat foto's zien Haha!

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:14

Lang leve de Appaloosa!
(Ik boycot alle Appaloosa's! Bloos Hahaha. )
Leuk beestje hoor! Ziet er leuk uit!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:32

Op de eerste foto steek je je benen wel wat af en je mag je hielen ook meer uitdrukken, maar ik heb begrepen dat je normaal gezien western rijdt, dus is het volkomen normaal dat je dat doet Knipoog (maar probeer er als je nog eens engels rijdt wel op te letten natuurlijk Haha! ) Op de springfoto's.. ja, wat al gezegd is (over je benen, ik herhaal het niet nodeloos Tong uitsteken ). Verder ziet het er goed uit, zeker als je bedenkt dat je normaal gezien western rijdt, petje af! Leuk paardje trouwens ook Knipoog