sunnymay schreef:Hey Willemijn. Ziet er aardig uit toch!? Denk dat je niet mag klagen.
Een aantal opmerkingen zijn al gegeven. Zie hem voor de M ook liever wat meer verzameld. Ookal is hij niet zo elastisch, ik denk dat je het achter been nog wel wat sterker kan krijgen.
Hoe zit het verder met zijn halsbuiging. Vind het paard best strak lijken. (In ieder geval wel rechtgericht genoeg....).
Ondanks je moeilijkere punten in een proef, moet je het hebben van zijn sterkere punten. Als is het dan al simpel het aan galoperen, het aandraven, etc. Diagonaal achterwaarts... Dan kan je even goed je punten scoren. Blijf voorlopig lekker doortrainen en straks hopelijk scoren in de M1. De tijd voor de M2 kom straks vanzelf, naar mate hij sterker wordt.
Zakken jou rijlaarsen ook af?? Ze lijken zo laat te zitten en niet je gehele onderbeen te vullen.
Vind dat je hem super rijdt! Leer je veel van!
Thnx Sas
Leuk dat je weer even reageertMijn laarzen zakken idd wel iets in maar ze zijn helaas ook iets te laag aan de bovenkant dat is wel jammer.
Hij kan nog wel meer verzameld worden. Hebben nu ook elke week les ( voorheen 1x in de 2 weken) en dat werpt zijn vruchten echt af! Zat een tijd in een dipje en rijd nu weer me winstpuntjes binnen daar ben ik wel erg blij mee.
Over zijn nek hij kan daar goed mee buigen alleen heeft hij daar wel de tijd voor nodig om lekker los te komen meestal zo'n 20 min tot half uur.