Ùshi L2 206+201punten 2x eerste plaats :D SUPER USHI

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tyron

Re: Ùshi L2 206+201punten 2x eerste plaats :D SUPER USHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:46

Ziet er weer goed uit, Rachelle.
Had je zien rijden zondag en had wel verwacht dat je weer super punten zou hebben.
Ze zullen zaterdag flink moeten rijden om je voorbij te komen. Ben blij dat ik in de andere L2 ring zit!! Haha! Haha! Haha!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:03

Ziet er goed uit.

Hij is inmiddels flink uitgezwaard of zie ik dat nou verkeerd Knipoog

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:04

probeer je hak niet op te trekken, dat vind ik een gotoe min punt..aangezien je met zwanenhalsen zijn..

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 14:05

Ziet er super uit, wat een imposant paard heb je toch!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:15

Hartstikke goed, gefeliciteerd! Lachen

el_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:31

wat een mooi paard zeg! Lachen ziet er allemaal erg netjes uit. ga zo door Haha!

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:22

Gefeliciteerd met je punten ! super gereden zeg!
en leuk paardje heb je en ik vind je netjes zitten Lachen

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:14

Remember schreef:
Het ziet er weer super uit, punten bevestigen dat het ook écht super gaat! Volgens mij zit jij zo onderhand wel aan de gemiddeld 2 wp's per proef zeker Haha! !

Hoe pakt 'ie het (wat) zwaardere werk op? Had weleens eerder in een topic van je gereageerd namelijk en ben erg benieuwd hoe het verder gaat allemaal, juist omdat ik jullie zo'n ontzettend aansprekende combi vind Ja!

Hey dankjewel voor jeleuke reactie, ja idd gemiddels 2wp per proef Clown
Haha!
Maar over het zwaardere werk, nou hij pakt het eigenlijk super goed op, ben bezig nu met sb en travers, maar dat gaat hem beter af als mij ahhaha, heb er nog wel moeite mee, maar ja eigenlijk alle knopjes voor de M zitten er wel op, alleen moet ik nog even de sb goed onder de knie krijgen Haha!
Leuk van je reactie Haha!
dankjewel Lachen
parouscha schreef:
Ziet er goed uit.

Hij is inmiddels flink uitgezwaard of zie ik dat nou verkeerd Knipoog

Nee klopt, hij is heel wat uitgezwaard, hij is veel meer paard geworden ook sinds ie met blessure op stal heeft moeten staan, ook in zn karakter Lachen

Tyron schreef:
Ziet er weer goed uit, Rachelle.
Had je zien rijden zondag en had wel verwacht dat je weer super punten zou hebben.
Ze zullen zaterdag flink moeten rijden om je voorbij te komen. Ben blij dat ik in de andere L2 ring zit!! Haha! Haha! Haha!

Hhaahhaa ja ik had je gezien Lachen
Ja nou ik vond persoonlijk toch dat ik wat slordig aan het rijden was, maar t ziet er meestal als ik voor mn gevoel slordig rijd toch wel het plaatje goed uit, dusd at scheelt Knipoog
hey ja alvast veel succes zaterdag zie je zaterdag Lachen

Pashon schreef:
rij je nou met zwanenhals sporen? (zoja waarom?) Verder ziet het er super uit! hoe krijg jij in godsnaam je laarzen zo glanzend, ik zit er uren op te boenen en nog geen glans te bekennen hihi
Super meid ga zo door!! Je bent helemaal klaar voor de M

Ja rij met zwanenhalzen, omdat ik erg lang ben en voordurend dan mn hak op moet trekken om hem die spoor te kunnen laten voelen (das dus ook nog bij de eerste foto te zien, is dus oud aanwensel)
Ja mn laarzen doe ik met kiwi schoenpoets, en dan goed uitsmeren, uitpoetsen met borstel en dan panty Lachen
dankjewel voor de reactie super leuk Lachen

Pasha schreef:
He meid,
ja ik had het al gezegd.. maar hij blijft gewoon uber stoer he Haha!
Moooie man Ja
haha maar het gaat echt lekker he!! Moet hem toch maar eens een keertje in het echt komen bewonderen Ja
Succes nog in de L2 en Op naar het M Haha! en de Z Tong uitsteken

Ja dat moet je zeker eens komen doen Haha!
Ikke Verona ook trouwens Lachen word eeens tijd he Haha!

Suusel19 schreef:
Wow wat een prachtbeest met uitstraling!
Super schattig dat hij de hele tijd zijn oren naar voren heeft!
Gefeliciteerd met je punten, het ziet er netjes uit!

schattig et grote oren Haha! Haha! haha
Dankjewel Lachen

_Michelle_ schreef:
Gefeliciteerd! Het ziet er dan ook erg netjes uit Lachen Op foto 3 zie ik dat je wat naar voren hangt maar dat kan een moment opname zijn. Vind het een erg gaaf beest en jullie een leuke combinatie, ga zo door Haha!!

Ja klopt soms zit ik ook wat naar voren in galop klopt dus wel Lachen
dankjewel Haha! Haha!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:19

Nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties, ben super blij om dat allemaal te lezen

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:42

Netjes hoor Ja
gefeliciteerd met je punten Haha!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:19

Jeej, wat zit jij belachelijk netjes Haha!. Ik vind het er hardstikke goed uitzien, erg mooi paard heb je ook!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:44

Nee man je rijd gewoon met zwanenhals omdat je een harde amazone bent *LOL*

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:57

Wat een mooie combi zijn jullie, ik vond Ushi altijd al een aansprekend paard! Nog veel succes!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 10:14

Geeft een fijn en rustig onstpannen beeld. Galop geeft ook zeker een mooi ontspannen beeld! Ga zo door! Jullie zijn een mooie combi!

Succes verder met wedstrijden. In de M zou ik je paard wel wat meer in oprichting willen zien, maar daar train je goed naar (over de rug en dan omhoog).

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:13

Pashon schreef:
rij je nou met zwanenhals sporen? (zoja waarom?) Verder ziet het er super uit! hoe krijg jij in godsnaam je laarzen zo glanzend, ik zit er uren op te boenen en nog geen glans te bekennen hihi
Super meid ga zo door!! Je bent helemaal klaar voor de M

PintoNatal rijdt inderdaad met zwanenhals sporen, en mét grof wiel ook nog ! Tsja, ze is nu eenmaal een "harde amazone" .......
Maar inderdaad PN, je laarzen glimmen wel heel erg ! Wauw.
Verder vind ik dat je erg netjes zit, alleen trek je hier en daar je hak een beetje op, en dat is met de sporen die jij draagt niet aan te raden.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:16

heel mooie combinatie om te zien
je zit erg netjes en vind de foto's er lekker ontspannen uitzien

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:24

Geweldig stoer paard om te zien! Veel succes op de wedstrijden verder!

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:27

Mooi paardje.
Loopt echt mooi.
En leuke combinatie!
Suc6 verder.

celintjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:31

Super paard Haha!
Echt heel veel succes, en ga maarsnel hoger, zodat ik je niet tegenkom als ik met mn paard strt Knipoog haha!
Super veel succes!! Lachen

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:41

PintoNatal schreef:
Remember schreef:
Het ziet er weer super uit, punten bevestigen dat het ook écht super gaat! Volgens mij zit jij zo onderhand wel aan de gemiddeld 2 wp's per proef zeker Haha! !

Hoe pakt 'ie het (wat) zwaardere werk op? Had weleens eerder in een topic van je gereageerd namelijk en ben erg benieuwd hoe het verder gaat allemaal, juist omdat ik jullie zo'n ontzettend aansprekende combi vind Ja!

Haha!
Maar over het zwaardere werk, nou hij pakt het eigenlijk super goed op, ben bezig nu met sb en travers, maar dat gaat hem beter af als mij ahhaha, heb er nog wel moeite mee, maar ja eigenlijk alle knopjes voor de M zitten er wel op, alleen moet ik nog even de sb goed onder de knie krijgen Haha!
dankjewel Lachen

Dat is heel mooi, jullie zullen zeker niet misstaan in het M hoor haha! Fijn dat 'ie de oefeningen zo goed oppakt, maar doelde eigenlijk meer op het 'dragen' en de oprichting. Zo van de foto's lijkt hij me namelijk altijd enorm fijn in de aanleuning maar wel in de basishouding (die perfect voor elkaar is en waardoor je zo flink scoort!), ik heb er zo'n gevoel bij dat 'ie nog best weleens lastig kan zijn om 'm hoger ingesteld te krijgen en meer op het achterbeen (mede door zijn grootte en nog steeds ietwat 'slungelige' en jeugdige uitstraling, ook al is hij al veel zwaarder geworden!) Ja. Kan het helemaal mis hebben hoor, daar zijn foto's natuurlijk te oppervlakkig voor maar dat is puur een gevoel dat ik erbij heb Vork ! Absoluut niet om wat te 'zeiken' te hebben hoor, ben ervan overtuigd dat jullie basis dusdanig goed voor elkaar is dat ook al zou je die oprichting missen je nog dik scoort in het M1/M2, ben alleen erg nieuwsgierig of mijn idee erover klopt of dat mijn gevoel me nu even helemaal in de steek laat hahaha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:54

Heb al vaker foto's van jullie gezien, en k blijf jullie twee een geweldige combinatie vinden. Het ziet er àlweer super uit, heerlijk ontspannen en mooi in de aanleuning. Toppie! (daar mag die van mij nog eens een voorbeeld aan nemen Knipoog)

Proficiat met wp en prijs!

Enne @ Remember, wat jij hierboven zegt/meent daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, want dat gevoel krijg ik namelijk ook bij dit paard Lachen

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:06

heeeey daar hebben we Ushi weer:D:D...hij is echt gaaf hè...maaruh lachen naar de jury...niet zo sjaggie heb je geen reden voor met deze uitslag!!!!haha

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 20:30

Remember schreef:

Haha!
dankjewel Lachen[/quote]

Dat is heel mooi, jullie zullen zeker niet misstaan in het M hoor haha! Fijn dat 'ie de oefeningen zo goed oppakt, maar doelde eigenlijk meer op het 'dragen' en de oprichting. Zo van de foto's lijkt hij me namelijk altijd enorm fijn in de aanleuning maar wel in de basishouding (die perfect voor elkaar is en waardoor je zo flink scoort!), ik heb er zo'n gevoel bij dat 'ie nog best weleens lastig kan zijn om 'm hoger ingesteld te krijgen en meer op het achterbeen (mede door zijn grootte en nog steeds ietwat 'slungelige' en jeugdige uitstraling, ook al is hij al veel zwaarder geworden!) Ja. Kan het helemaal mis hebben hoor, daar zijn foto's natuurlijk te oppervlakkig voor maar dat is puur een gevoel dat ik erbij heb Vork ! Absoluut niet om wat te 'zeiken' te hebben hoor, ben ervan overtuigd dat jullie basis dusdanig goed voor elkaar is dat ook al zou je die oprichting missen je nog dik scoort in het M1/M2, ben alleen erg nieuwsgierig of mijn idee erover klopt of dat mijn gevoel me nu even helemaal in de steek laat hahaha![/quote]

Ja je hebt gelijk, de oprichting waren w erg mee bezig voor de peesblessure, nu zjn we er wel weer hard aan het werken hij moet ook opgerichter en meer gaan dragen!
Klopt zeker, en heb het gevoel ook niet dat je zeikt hoor ben blij met je reactie. Van de aanleuning klopt iets minder, die hebben we erg veel problemen mee gehad (contact in bovenlijn verbreken en dan onregelmatig worden) dat is opzich nu wel voorbij, maar drie weken geleden waren we er nog erg hard mee bezig.
bedankt voor je reacties!

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 21:03

zoooo, egt super Ja

het enige wat ik verder zou kunnen zeggen
mijn instructrice zei vorige week in de les opeens
dat als ze naast me zou staan en dus mij en het paard van de zijkant bekijkt
wil dat ze maar ´1 hand´ziet
dat ze dus op gelijke hoogt zijn
ik hoop dat je het snapt in deze vage uitleg, ik kon niet beter Tong uitsteken

als het mij niet gezegt zou zijn zou ik het niet door hebben gehad, hahah Tong uitsteken
ik hoop dat je er iets aan hebt Knipoog

heel veel suc6 verder maar dat komt zeker goed Knipoog

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 21:32

ruth91 schreef:
zoooo, egt super Ja

het enige wat ik verder zou kunnen zeggen
mijn instructrice zei vorige week in de les opeens
dat als ze naast me zou staan en dus mij en het paard van de zijkant bekijkt
wil dat ze maar ´1 hand´ziet
dat ze dus op gelijke hoogt zijn
ik hoop dat je het snapt in deze vage uitleg, ik kon niet beter Tong uitsteken

als het mij niet gezegt zou zijn zou ik het niet door hebben gehad, hahah Tong uitsteken
ik hoop dat je er iets aan hebt Knipoog

heel veel suc6 verder maar dat komt zeker goed Knipoog

dankjewel, heb er zeker wat aan hoor Lachen