Had je zien rijden zondag en had wel verwacht dat je weer super punten zou hebben.
Ze zullen zaterdag flink moeten rijden om je voorbij te komen. Ben blij dat ik in de andere L2 ring zit!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er allemaal erg netjes uit. ga zo door
Remember schreef:Het ziet er weer super uit, punten bevestigen dat het ook écht super gaat! Volgens mij zit jij zo onderhand wel aan de gemiddeld 2 wp's per proef zeker!
Hoe pakt 'ie het (wat) zwaardere werk op? Had weleens eerder in een topic van je gereageerd namelijk en ben erg benieuwd hoe het verder gaat allemaal, juist omdat ik jullie zo'n ontzettend aansprekende combi vind!

parouscha schreef:Ziet er goed uit.
Hij is inmiddels flink uitgezwaard of zie ik dat nou verkeerd

Tyron schreef:Ziet er weer goed uit, Rachelle.
Had je zien rijden zondag en had wel verwacht dat je weer super punten zou hebben.
Ze zullen zaterdag flink moeten rijden om je voorbij te komen. Ben blij dat ik in de andere L2 ring zit!!![]()
![]()

Pashon schreef:rij je nou met zwanenhals sporen? (zoja waarom?) Verder ziet het er super uit! hoe krijg jij in godsnaam je laarzen zo glanzend, ik zit er uren op te boenen en nog geen glans te bekennen hihi
Super meid ga zo door!! Je bent helemaal klaar voor de M

Pasha schreef:He meid,
ja ik had het al gezegd.. maar hij blijft gewoon uber stoer he
Moooie man
haha maar het gaat echt lekker he!! Moet hem toch maar eens een keertje in het echt komen bewonderen
Succes nog in de L2 en Op naar het Men de Z

word eeens tijd he 
Suusel19 schreef:Wow wat een prachtbeest met uitstraling!
Super schattig dat hij de hele tijd zijn oren naar voren heeft!
Gefeliciteerd met je punten, het ziet er netjes uit!
haha
_Michelle_ schreef:Gefeliciteerd! Het ziet er dan ook erg netjes uitOp foto 3 zie ik dat je wat naar voren hangt maar dat kan een moment opname zijn. Vind het een erg gaaf beest en jullie een leuke combinatie, ga zo door
!

. Ik vind het er hardstikke goed uitzien, erg mooi paard heb je ook!
Pashon schreef:rij je nou met zwanenhals sporen? (zoja waarom?) Verder ziet het er super uit! hoe krijg jij in godsnaam je laarzen zo glanzend, ik zit er uren op te boenen en nog geen glans te bekennen hihi
Super meid ga zo door!! Je bent helemaal klaar voor de M

haha!
PintoNatal schreef:Remember schreef:Het ziet er weer super uit, punten bevestigen dat het ook écht super gaat! Volgens mij zit jij zo onderhand wel aan de gemiddeld 2 wp's per proef zeker!
Hoe pakt 'ie het (wat) zwaardere werk op? Had weleens eerder in een topic van je gereageerd namelijk en ben erg benieuwd hoe het verder gaat allemaal, juist omdat ik jullie zo'n ontzettend aansprekende combi vind!
Hey dankjewel voor jeleuke reactie, ja idd gemiddels 2wp per proef
Maar over het zwaardere werk, nou hij pakt het eigenlijk super goed op, ben bezig nu met sb en travers, maar dat gaat hem beter af als mij ahhaha, heb er nog wel moeite mee, maar ja eigenlijk alle knopjes voor de M zitten er wel op, alleen moet ik nog even de sb goed onder de knie krijgen
Leuk van je reactie
dankjewel
. Kan het helemaal mis hebben hoor, daar zijn foto's natuurlijk te oppervlakkig voor maar dat is puur een gevoel dat ik erbij heb
! Absoluut niet om wat te 'zeiken' te hebben hoor, ben ervan overtuigd dat jullie basis dusdanig goed voor elkaar is dat ook al zou je die oprichting missen je nog dik scoort in het M1/M2, ben alleen erg nieuwsgierig of mijn idee erover klopt of dat mijn gevoel me nu even helemaal in de steek laat hahaha!
)
Remember schreef:Het ziet er weer super uit, punten bevestigen dat het ook écht super gaat! Volgens mij zit jij zo onderhand wel aan de gemiddeld 2 wp's per proef zeker!

[/quote]
. Kan het helemaal mis hebben hoor, daar zijn foto's natuurlijk te oppervlakkig voor maar dat is puur een gevoel dat ik erbij heb
! Absoluut niet om wat te 'zeiken' te hebben hoor, ben ervan overtuigd dat jullie basis dusdanig goed voor elkaar is dat ook al zou je die oprichting missen je nog dik scoort in het M1/M2, ben alleen erg nieuwsgierig of mijn idee erover klopt of dat mijn gevoel me nu even helemaal in de steek laat hahaha![/quote]
ruth91 schreef:zoooo, egt super![]()
het enige wat ik verder zou kunnen zeggen
mijn instructrice zei vorige week in de les opeens
dat als ze naast me zou staan en dus mij en het paard van de zijkant bekijkt
wil dat ze maar ´1 hand´ziet
dat ze dus op gelijke hoogt zijn
ik hoop dat je het snapt in deze vage uitleg, ik kon niet beter![]()
als het mij niet gezegt zou zijn zou ik het niet door hebben gehad, hahah![]()
ik hoop dat je er iets aan hebt![]()
heel veel suc6 verder maar dat komt zeker goed