vind de fotos ook erg leuk ziet er echt grappig uit op zommige fotos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vind de fotos ook erg leuk ziet er echt grappig uit op zommige fotos
Saskiaatje schreef:Een klein vraagje; hoe doe je dat met de longeerlijn, staat de staander dan niet in de weg?
soubieke schreef:Wat een onwijs mooie pony! mooie foto's ook
Ik merk wel op dat je longe hard spant en je pony daardoor helemaal scheeft springt. En dat kan de onzekerheid van je pony misschien nog versterken. Gelukkig doe je het niet aan hebt bit.
groetjes Tiney
xXutopiaXx schreef:Hallooo!! Leuke foto's inderdaaden zekerr een mooie pony zeg! Jammer dat ze het onder het zadel niet doet
ze kwam in geen kilometer van de sprong en alleen maar staken, dus hoop dat het dan wel goed gaat.
dat hoef ik niet te proberen met fiek aan een longeerlijntje want die hou ik echt niet meer als er een hindernis voor d'r neus staat
kan nog veel erger, maar had zoiets van, die plaats ik maar niet
moet zeggen dat het steeds beter gaat, gister heeft ze 1.10 gesprongen, helaas geen foto´s van, maar die komen dan nog wel. en dan zie je erg goed dat sam niet weet waar ze d´r achterbenen moet laten, ze springt wel, komt er heelhuids over heen, geeft alleen een grappig beeld, agh, mischien komt dat nog wel 
owja, commetnaar öp de foto´s mogen ook

.Hoe houden jullie hem zo schoon? aman heeft hem toch al een tijdje! Complimente voor he zo goed schoon houden
. *Moet je die van mij niet zien
! *Siebjuh schreef:1e gedachte: Wat een mooi beest.
2e gedachte: Wat een onwijs mooi beest.
3e gedachte: Wat een super mooi beest, hihi
Geweldige kleur en aftekeningen en super knap hoofdje ben gewoon helemaal weg van je paard

naugthytjhu schreef:sammiie!!! Al erg lang geen foto's meer gezien van haar op bokt,sinds jij naar denemarken was.Ziet er echt leuk uit! En dat halster maakt der zo sweet hé.Hoe houden jullie hem zo schoon? aman heeft hem toch al een tijdje! Complimente voor he zo goed schoon houden
. *Moet je die van mij niet zien
! *
Veel succes er nog mee,xx melis
maarja, jij ook nog veel plezier met je vieze halster hihiPollewoppy schreef:Ik zie toch echt op de meeste foto's de longeerlijn strak. Ik ben het met soubieke eens dat hierdoor de pony scheef springt.
Je schrijft dat er springtechnisch gezien nog veel kan veranderen. Maar wat ik zo aan de foto's kan zien, heeft de pony een nette techniek. Doordat ze zo scheef springt, lijkt het wat minder, maar ik denk dat de pony juist een goede techniek heeft.
ik zat op die plek uit de wind, waardoor de camera niet onder kwam te zitten
wsundayl schreef:Een foto van de zijkant genomen kan dan misschien minder mooi zijn, het is dan wel te zien hoe er gesprongen wordt.
Ook is het mogelijk om een zodanige hoek te nemen dat de paal en in dit geval dan het stoeltje minder storend is, maar je wel de gehele sprong ziet.
Kan ze trouwens los springen of doet ze dat niet.
ze heeft namenlijk geen balkje aangeraakt, en dan ios het goed voor haar, ja weet het, beetje raar paard