sam @ springwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

el_1986

Re: sam @ springwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:18

wat een leuk paardje Haha! vind de fotos ook erg leuk ziet er echt grappig uit op zommige fotos Lachen

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:19

Wauw, mooie foto's.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 17:22

Saskiaatje schreef:
Een klein vraagje; hoe doe je dat met de longeerlijn, staat de staander dan niet in de weg?

staat aan de bakrand een paal en aan de andere kant een stoel, zodat de lijn er niet achter kan blijven hangen Knipoog

soubieke schreef:
Wat een onwijs mooie pony! mooie foto's ook Knipoog
Ik merk wel op dat je longe hard spant en je pony daardoor helemaal scheeft springt. En dat kan de onzekerheid van je pony misschien nog versterken. Gelukkig doe je het niet aan hebt bit.

groetjes Tiney

dat lijkt maar zo, sam gooit van vrolijkheid wel een met d´r hoofd, en dan blijft dat ringetje hangen achter het verstrelbare stuke van het halster (hebben we ook onder de kin) en aangezien ze na elke sprong met d´r hoofd doet heb ik hem maar zo laten zitten, heeft geen zin om hem elke keer los te maken, je ziet wel dat de lijn in een boogje naar boven loopt, dus ligt er geen druk op Knipoog

xXutopiaXx schreef:
Hallooo!! Leuke foto's inderdaad Haha! en zekerr een mooie pony zeg! Jammer dat ze het onder het zadel niet doet Verdrietig

helaas, we gaan als dit op alle bij de handen goed gaat een poging doen, maar daar wachten we zoiezo een jaartje mee.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:50

hihi ben benieuwd hoe het dan gaat Haha!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 19:19

en anders ik wel, marleen (marsss @ bokt) gaat het dan proberen, ze heeft het al een keer gebrobeert, maar dat was echt een drama Verdrietig ze kwam in geen kilometer van de sprong en alleen maar staken, dus hoop dat het dan wel goed gaat.

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:49

hey an, gave foto's zeg Pling dat hoef ik niet te proberen met fiek aan een longeerlijntje want die hou ik echt niet meer als er een hindernis voor d'r neus staat Knipoog

BUBBLES__Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 20:51

aahh leuke foto's =D
knap paardje hoor =)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 08:05

Ik zie toch echt op de meeste foto's de longeerlijn strak. Ik ben het met soubieke eens dat hierdoor de pony scheef springt.

Je schrijft dat er springtechnisch gezien nog veel kan veranderen. Maar wat ik zo aan de foto's kan zien, heeft de pony een nette techniek. Doordat ze zo scheef springt, lijkt het wat minder, maar ik denk dat de pony juist een goede techniek heeft.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 08:15

jullie zien alleen de beste foto´s he Knipoog kan nog veel erger, maar had zoiets van, die plaats ik maar niet Bloos moet zeggen dat het steeds beter gaat, gister heeft ze 1.10 gesprongen, helaas geen foto´s van, maar die komen dan nog wel. en dan zie je erg goed dat sam niet weet waar ze d´r achterbenen moet laten, ze springt wel, komt er heelhuids over heen, geeft alleen een grappig beeld, agh, mischien komt dat nog wel

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 11:07

wow ik vind het echt een hele leuke pony Haha! Haha!
ziet er echt heel heel heel erg goed en leuk uit Haha!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 16:09

thks Haha! owja, commetnaar öp de foto´s mogen ook Haha!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:30

sammiie!!! Al erg lang geen foto's meer gezien van haar op bokt,sinds jij naar denemarken was.Ziet er echt leuk uit! En dat halster maakt der zo sweet hé Lovers.Hoe houden jullie hem zo schoon? aman heeft hem toch al een tijdje! Complimente voor he zo goed schoon houden Knipoog. *Moet je die van mij niet zien Bloos ! *

Veel succes er nog mee,xx melis

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:33

Siebjuh schreef:
1e gedachte: Wat een mooi beest.
2e gedachte: Wat een onwijs mooi beest.
3e gedachte: Wat een super mooi beest, hihi Lachen

Inderdaad, een erg leuk paard! Het springen is dan wel niet helemaal perfect, maar zolang het veilig blijft lijkt me dat geen probleem. Wat een prachtig beestje!

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:37

Ik love joun paard Lovers Geweldige kleur en aftekeningen en super knap hoofdje ben gewoon helemaal weg van je paard Bloos

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 17:48

Wat si het toch een knappe pony Lovers
Gave foto's zeg !!!
Het ziet er goed uit !!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 19:51

naugthytjhu schreef:
sammiie!!! Al erg lang geen foto's meer gezien van haar op bokt,sinds jij naar denemarken was.Ziet er echt leuk uit! En dat halster maakt der zo sweet hé Lovers.Hoe houden jullie hem zo schoon? aman heeft hem toch al een tijdje! Complimente voor he zo goed schoon houden Knipoog. *Moet je die van mij niet zien Bloos ! *

Veel succes er nog mee,xx melis

haha, ja, aman maakt natuurlijk nooit foto´s 2,5 maand geen sammie op bokt gezien Tong uitsteken
tja, halster blijft zo schoon omdat ze hem alleen maar met poetsen en wandelen om heeft, noit in de bak of wei, das het geheim, oeps, weet eigenlijk niet of ik dat wel mog verklappen van aman Clown maarja, jij ook nog veel plezier met je vieze halster hihi
xxx anja

soubieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 20:44

Pollewoppy schreef:
Ik zie toch echt op de meeste foto's de longeerlijn strak. Ik ben het met soubieke eens dat hierdoor de pony scheef springt.

Je schrijft dat er springtechnisch gezien nog veel kan veranderen. Maar wat ik zo aan de foto's kan zien, heeft de pony een nette techniek. Doordat ze zo scheef springt, lijkt het wat minder, maar ik denk dat de pony juist een goede techniek heeft.

bedankt!

@TS: je zegt dat je longeerlijn eigenlijk niet spant, maar als ik terugkijk naar de foto's zie ik dat jammer wél spannen.
proficiat dat die 1.1.m gesprongen heeft!

xx tiney

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:15

Een foto van de zijkant genomen kan dan misschien minder mooi zijn, het is dan wel te zien hoe er gesprongen wordt.
Ook is het mogelijk om een zodanige hoek te nemen dat de paal en in dit geval dan het stoeltje minder storend is, maar je wel de gehele sprong ziet.

Kan ze trouwens los springen of doet ze dat niet.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:31

laten we zeggen dat ik me camera niet graag blootstel aan een zanderige bak Knipoog ik zat op die plek uit de wind, waardoor de camera niet onder kwam te zitten Knipoog

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:46

Ja daar heb je gelijk in. Het is inderdaad geen wegwerpcameraatje waar je mee bezig bent.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-07 19:10

wsundayl schreef:
Een foto van de zijkant genomen kan dan misschien minder mooi zijn, het is dan wel te zien hoe er gesprongen wordt.
Ook is het mogelijk om een zodanige hoek te nemen dat de paal en in dit geval dan het stoeltje minder storend is, maar je wel de gehele sprong ziet.

Kan ze trouwens los springen of doet ze dat niet.

los doet ze het niet, ja als je er een stelling omheen bouwt dat ze er niet langs kan, maar daar heb ik geen izn in, om dat elke keer neer te zetten en af te breken, dan kan ik net zo goed longeerlijn pakken, ja tog Tong uitsteken

Twilight22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:27

Wat een leuk paardje! erg aansprekend hoofdje, springt goed met een goede techniek!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 15:08

Wat ik me afvraag is waarom je de pony 1.10 laat springen, terwijl je aangeeft dat de pony eigenlijk nog maar weinig vertrouwen heeft en liever niet springt dan wel. Waarom hou je het dan niet eerst lekker laag om vertrouwen op de bouwen?
leuk hoor dat het gelukt is, maar wat bereik je ermee?

LoveSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:13

thnx voor jullie leuke reacties op de foto,s van mijn pony.
en nee ik wil hier nix mee bereiken.
en gaarne ook alleen leuke reacties geven want ik doe het voor de afwisseling op dressuur me pony raakt wel eens uit gekeken op rondjes lopen snappie?
en over dat 1.10 ze is onzeker, zodra ze een balkje raakt, meer niet, dan stopt ze ermee, en was gewoon voor een keer kijken hoe hoog ze kan en ze vond het geweldig Haha! ze heeft namenlijk geen balkje aangeraakt, en dan ios het goed voor haar, ja weet het, beetje raar paard Tong uitsteken
groetjes lovesam!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 08:42

Als je alleen leuke reacties wil dan hoef je op bokt niks te plaatsen Knipoog