Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Weet niet of je me nog kent haha) 
Gefeliciteerd en op naar het L2.
is niet verschrikkelijk 

oja Zelhem he!!GillyZidane schreef:Jeetje Lau, wat gaan jullie toch weer hard door de L heen! niet normaal meer! je bent een winstpuntenkanon, ongeacht welk paard/pony..
hahaha gekke Lien 
_Michelle_ schreef:Woow, wat een punten, je vliegt weer zo naar de L2 jijHet ziet er goed uit! Ik vraag me idd ook af hoe het met Pasha gaat, wanneer is ze uitgerekend
(graag weer een keer foto's
)

Ze krijgt al een lekker buikje 

maar toch heb ik je liever int L2
) Is je gegund!! Heb 2x over een stuk gezien van je proef en het zag er echt heel goed uit!! Gefeliciteerd meid!! 

GillyZidane schreef:als je zo door gaat (2 wedstrijden 7 wp's) heb je niet zo veel wedstrijden meer om te oefenen hoor

Op naar de L2!
Zat er ook nog wat in

jaggie schreef:Laura jullie gaan zoooooo hard gewoon niet normaal...en dan maar zeggen dat je tegen de beste moet rijden, niks daarvan 'jij bent de beste!'. Super gedaan weer hoor, ga zo door.
Rijden ziet er weer heel fijn uit, jullie geven een erg fijn beeld. Blijf je haar L1 starten deze zomer of stap je dadelijk nog snel over naar het L2?

Irene2 schreef:goed zeg laura!
Ik heb je wel degelijk gezien in markelo, vond je paard zo'n mooie uitstraling hebben
volgende keer zal ik je aanspreken
kan niet