foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: foto`s van mij en mijn paard op een pest dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:02

verography schreef:
edit: lees nu net dat je dyslectisch bent, maar dan nog steel = stil dt noem ik geen dyslectischheid, maar niet rustig de tijd nemen om iets te typen. Even verder zie ik een zie met allemaal w wat e mnoet zijn. Sorry hoor, maar als je dat terugleest doe je dat toch even veranderen. We hebben niet voor niets een edit knop.
`
Mensen die dyslectisch zijn kunnen dus echt wel woorden helemaal verkeerd schrijven. Een vriend van me schrijft ook altijd steel ipv stil. Zo zijn er mee dingen. Maar ik ben het met je eens dat de TS haar bericht even terug kan lezen op fouten. En misschien wat minder gehaast typen. Wil ook wel eens helpen. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:06

idd. en een forum helpt dyslectische mensen juist. Aangezien ze veel moeten schrijven. En als ze dan de tijd ervoor nemen dan leren ze ook meer bij. En mijn excuses ik wist niet dat een makkelijk woord helemaal verkeerd schrijven er ook onder viel.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:17

verography schreef:
idd. en een forum helpt dyslectische mensen juist. Aangezien ze veel moeten schrijven. En als ze dan de tijd ervoor nemen dan leren ze ook meer bij. En mijn excuses ik wist niet dat een makkelijk woord helemaal verkeerd schrijven er ook onder viel.

Maakt niet uit. Knipoog

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:24

Leuk paardje.

Voortaan met opzadelen gewoon je zadel goed leggen, meer naar achteren dus.

Heb je ook les? Ik denk dat je daar veel van kunt leren, kan je de ontspanning gaan opzoeken.

Gaat wel goed komen met jullie!

twister42

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 12:33

mijn dochter heeft ook dyslectie en makkelijke woorden fout typen is heel goed mogelijk, maar wat ik lees in de berichten van TS is wat overdreven, ook mensen met dyslectie kunnen redelijk goed schrijven, daarnaast kun je je bericht ook eerst in Word schrijven spellingscontrole er over heen en knippen en plakken, hopla een redelijk goed leesbaar bericht, daarnaast is veel oefenen een must want op een gegeven moment weet je hoe sommige woorden geschreven moeten worden. dyslectische mensen zijn niet dom ofzo.

daarnaast staat er zover ik het gauw heb kunnen bekijken in haar profiel geen ene taalfout goh en dat voor iemand met dyslectie OK dan! knap hoor !!!!!!!!!!!!???????????????

KoKoKanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:19

HAHA wat een grappig topic. Ik keek dus even op het profiel, volgensmij is ze ook nog maar 12 en dan krijg je dit...
Maar het viel me in eerste instantie bij het eerste stuk en haar profiel niet op dat ze dyslectisch schreef, alleen toen ze geirriteerd raakte. (of het is me niet opgevallen, ik zal zo nog eens kijken) dan kun je deze zinnen dus vergeten...
Ze deed het dus extra of ze heeft het laten controleren???

Dus meisje zo lang je dit niveau rijdt maakt het zadel niet heeeeel veel uit, zolang het paard er geen last / pijn van heeft...bij een zadel vind ik het belangrijkste dat je naar je paard kijkt. Maar zijn schouderbladen moeten wel vrij zijn, dus ik laat het aan jou en je begeleiders over.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:26

Dit zijn echt geen typische dyslexie-fouten... steel/stil bijvoorbeeld veel meer. Spreek maar uit, klinkt bijna hetzelfde. Lees de spelling van ts hardop en klinkt het naar wat er moest staan? mwoah...
Daarnaast is blind typen voor mensen met dylexie erg moeilijk (heb ik me laten vertellen) en als je dat ene berichtje ziet, duidelijk blind en snel getypt...

Mooi paard wel.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:30

ik vind het wel een leuk paardje! Haha!
allen ik wilde ven kwijt: stevig hoeft niet negatief te zijn hoor! ik hou van stevig! Lachen

Ik snap dat je commentaar niet leuk vind, maar dat is er bijna altijd wel. Er zijn gewoon mensen die iets soms beter weten... en soms is het gewoon bedoeld om je te helpen! Als ik jou was zou ik proberen om te kijken of het je kan helpen Knipoog

Voor een pestdag vind ik het er ook nog goed uitzien! het gaat vast goed als je een gewone dag hebt! Laat staan een goede dag! Haha!

en over dislexie weet ik niks! Vork maar ik denk wel dat het scheelt als je rustig bent Ja

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:10

Hannanas schreef:
Leuk paardje.

Voortaan met opzadelen gewoon je zadel goed leggen, meer naar achteren dus.

Heb je ook les? Ik denk dat je daar veel van kunt leren, kan je de ontspanning gaan opzoeken.

Gaat wel goed komen met jullie!

ja ik heb les aleen vandaag niet

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:13

Slotty schreef:
ik vind het wel een leuk paardje! Haha!
allen ik wilde ven kwijt: stevig hoeft niet negatief te zijn hoor! ik hou van stevig! Lachen

Ik snap dat je commentaar niet leuk vind, maar dat is er bijna altijd wel. Er zijn gewoon mensen die iets soms beter weten... en soms is het gewoon bedoeld om je te helpen! Als ik jou was zou ik proberen om te kijken of het je kan helpen Knipoog

Voor een pestdag vind ik het er ook nog goed uitzien! het gaat vast goed als je een gewone dag hebt! Laat staan een goede dag! Haha!

en over dislexie weet ik niks! Vork maar ik denk wel dat het scheelt als je rustig bent Ja

heel erg bedankt kijk ik vond het leuk of eens een keer mijn paardtje te laten zien en op andere topics is het dan wel aleenmaar oow wat leuk en ziet er mooi uit en wat krijg ik een heele lijst met geklaag ik vind het super wat je schreef en bedankt iedereenen ik wil sorry zeggen tegen iedereen waar ik lelijk tegen deed ik had mijn dag gewoon niet dat heeft iedereen wel eens of niet soms he

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:14

hee ziet er leuk uit rij jij nou met chaps of laarzen?

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:18

met chaps hoezo (ja ik weet het ze zijn niet gepeost ben ik heel slecht in haha)

LauraEden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 18:21

Leukk paardje Knipoog
Maar het rijden kan beter Knipoog
Al rijd ik ook niet perfect or Knipoog

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-07 18:23

bedankt maar ik had al gezegd dat het een pest dag was dus ja dan gaat het niet zo goed (jammer genoeg)

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:17

Tjojge jonge daar gaan we weer, dit meisje is zó goed in liegen! En nee, dislectiesch is ze niet! Een grote mond heeft ze wel, achter haar computer dan en nee tegen commentaar kan ze al helemaal niet! Succes Merlijn, ga vooral zo door!

mayOOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 21:21

wel leuk paardje maar dat je zonder cap rijd is ook niet echt verstandig en ja het zadel licht te ver na voren maar verder is het wel een leuk paardje en ook leuk om te zien

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:52

ienna schreef:
Tjojge jonge daar gaan we weer, dit meisje is zó goed in liegen! En nee, dislectiesch is ze niet! Een grote mond heeft ze wel, achter haar computer dan en nee tegen commentaar kan ze al helemaal niet! Succes Merlijn, ga vooral zo door!

zo te lezen ken jij haar persoonlijk.

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:52

verography schreef:
zo te lezen ken jij haar persoonlijk.

Ja.
Iedereen maakt de puberfase mee, maar dat isvoor mij geen rede om te gaan liegen....

mayOOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 19:54

ja vind dat ook geen rede om te liegen

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 21:58

zij kent mij gewoon niet goed en ik kan niet goed met haar opschieten ik dacht van wel maar nee nou ja dan niet he

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 22:07

Leuke foto's hoor! Haha!

En de bokkers mogen ook wel minder aanvallend doen vind ik,
maargoed dat is even offtopic!

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:06

KwpnLovea schreef:
zij kent mij gewoon niet goed en ik kan niet goed met haar opschieten ik dacht van wel maar nee nou ja dan niet he

Whaha Clown nee uuh humor heb je ook niet!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:22

Afbeelding
Dat vind ik niet aan de teugel hoor, majaa,, misschien vinden anderen het wel.

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 09:53

nee dat vind ik ook niet wawnt het was toch een slachte dag maar dat heb al zoo vaak gezegt
de anderen heel erg bedankt

KwpnLovea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 09:54

ienna schreef:

sorry hoor maar dislectiesch schrijf je niet zo tjonge thjonge dat weet ik zelfs