Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missnina schreef:Ik vind het ook wel erg hoog. Je kunt zien dat ze er erg veel moeite mee heeft en dus ook gaat weigeren. En ALS je zonodig zo hoog wilt springen zou ik in ieder geval de grondbalk aan de goeie kant leggen, want je springt de hindernis nu steeds van de verkeerde kantDaar help je je pony natuurlijk ook niet mee
Adil18 schreef:Ik denk dat je bij de 1m. had mogen ophouden...het ziet eruit alsof jouw paardje zich echt over de sprong heen moet worstelen....ik vind het geen mooi beeld geven....1.20 i wel echt z'n max, je moet momenteel zeker niet meer van 'm gaan vragen...
Sannum schreef:Dat klopt, ik zeg ook niet dat ze het niet kan, maar het is wel gevaarlijk hoe ze nu springt. Zeg nou zelf, die hangende benen, dat gaat een keer fout.
vivana schreef:Zie jij op die 1.20 hangende voorbenen dan?! Ha blijf jij maar dressuren.
Deze leerd t wel en wat betreft die andere foto's......verkeerde moment geknipt !!
vivana schreef:Sannum schreef:Dat klopt, ik zeg ook niet dat ze het niet kan, maar het is wel gevaarlijk hoe ze nu springt. Zeg nou zelf, die hangende benen, dat gaat een keer fout.
Zie jij op die 1.20 hangende voorbenen dan?! Ha blijf jij maar dressuren.
Deze leerd t wel en wat betreft die andere foto's......verkeerde moment geknipt !!
Jublover schreef:hey ellen leuke foto`s je doet het toch maar even
voor alle mensen die vinden dat het niet kan zo hoog met deze haflinger: ellen heeft een goede instructeur en ook die vindt het vaak geen probleem, de lompheid waarmee rik af en toe springt heeft te maken met dat ze zo slim is, en haar voorbenen doet ze opzij naar mijn mening omdat ze beetje een buikje heeft maar ja dat past bij deze haflinger:P:P
Mooie haflinger ook! Ik zie niet zo snel een haf zo hoog springen
Adil18 schreef:vivana schreef:
Dat klopt, ik zeg ook niet dat ze het niet kan, maar het is wel gevaarlijk hoe ze nu springt. Zeg nou zelf, die hangende benen, dat gaat een keer fout.
Zie jij op die 1.20 hangende voorbenen dan?! Ha blijf jij maar dressuren.
Boh, wat een k.u.t.-opmerking zeg....Met alle respect...Ik denk ook niet dat Sannum het beengebruik van het paardje bekritiseerd maar meer het feit dat gezien de positie waarin het paard zich bevindt op de foto's het er uit ziet alsof die benen nog maar met veel moeite over de sprong gaan komen....
En wat maakt jou trouwens expert? Ik zie hier een paard wat de hindernissen bijna met z'n buik om stooot....de ruimte boven de sprong is echt minimaal en sowieso te weinig om echt mooi rond te komen boven de sprong...Daarom zei ik ook al eerder dat dit echt z'n max. is en als je echt een mooi rond paard wil hebben boven de sprong zal die sprong toch wel eerst om laag moeten...want zo leert hij het namelijk NIET....
Sannum schreef:Jublover schreef:hey ellen leuke foto`s je doet het toch maar even
voor alle mensen die vinden dat het niet kan zo hoog met deze haflinger: ellen heeft een goede instructeur en ook die vindt het vaak geen probleem, de lompheid waarmee rik af en toe springt heeft te maken met dat ze zo slim is, en haar voorbenen doet ze opzij naar mijn mening omdat ze beetje een buikje heeft maar ja dat past bij deze haflinger:P:P
Ik dacht dat je deze hoogte bijna nooit sprong? Maar goed, dat maakt ook niet uit. Ik maak geen probleem van de lompigheid oid. Het enige waar ik bang voor ben is dat deze pony een keer midden in de sprong knalt, omdat ze simpelweg niets overhoudt.
vivana schreef:.....Ha blijf jij maar dressuren.
punkielover schreef:haha wat leuk om te zien!
Je paard springt wel laag over de hindernis, die van mij jumpen er 200 meter boven

Adil18 schreef:Verdorie zeg, wil je nou ook nog eens wat van een ander aannemen of alleen maar zitten mekkerren en het laatste woord willen hebben....