Het ziet er netjes uit! Wel een beetje op de voorhand, maar dat komt vast goed! Leuke combinatie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nicole10 schreef:Uhm een winstpunt bij een onderlinge wedstrijd

verography schreef:ja, even kijken of het aanslaat. gewoon een klein ondezoekje om te zien hoe groot de animo is. En slaat het aan, dan heb ik geluk. Slaat het niet aan dan is het pech en word ik weer gratis
_Cubby_ schreef:Hey Melis,,
héhé eindelijk weer eens foto's van jou en je leuke paardje
Het ziet er goed uit
Enne ik kom binnenkort wel weer eens kijken als je een wedstrijd hebt [size=7]als je dat wilt tenminste![]()
Waar heb je trouwens je eerste officiële wedstrijd? Gewoon op Hoogvliet zeker?
Groetjes
! Haha,ag nee hoor
.En op Hoogvliet ja.radnah2 schreef:Ziet er leuk uit hoor! Ga je ook officieel starten?
En sommige moment opnames zijn juist grappig. Ik heb dat probleem ook altijd.
.En sommige zijn vaak ook erg raar ja
En ik ga officiël starten ja.6 Mei is de eerste.j0rinda schreef:noou ik ook nog maar even dan...
ik heb je proef voorgelezen en het zag er super netjes uit wat je p de foto´s ziet is lang niet wat je in het echt zag het was een hele rustige en nette proef..
! Nicole10 schreef:Uhm een winstpunt bij een onderlinge wedstrijd![]()
Het ziet er netjes uit! Wel een beetje op de voorhand, maar dat komt vast goed! Leuke combinatie
? En bedankt
.kimenragna schreef:mooi paardje!![]()
leuke combie!
!Nancy_ schreef:Nicole10 schreef:Uhm een winstpunt bij een onderlinge wedstrijd
Dat hebben wij ook hoor. En als je er 10 hebt mag je L proefjes rijden.

saphire schreef:Netjes hoor!
Jullie zyn een leuke combinatie zo te zien!.
Volgende x komen we met de trailer en zal ik er voor zorgen dat ik jou ook kan zien=)!
Voor derest erg netjes.
xx Robinn=)
! En bedankt
! Annabelle schreef:Nou nog gefeliciteerd met je WP!
Kijk je ook al zo uit naar de 1e x landelijk?
Ik wel hor en vor dan alvast suc6!
.En ik kijk idd al erg erop uit! En jij ook alvast succes
.