gaat super en was met springen 1e (o) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gaat super en was met springen 1e (o) 
miesie schreef:Ik wilde net zeggen.. A/B klasse L2 is niet echt vergelijkbaar met de normale L2.. Daar rijden eigenlijk alleen maar kleinere kinderen mee, dus daar verwachten ze ook veel minder van! Die krijgen vaak gewoon een winstpunt als de oefeningen goed uitgevoerd worden en de figuren netjes zijn
Echt een hele schattige combinatie! En ik zie liever de teugels een beetje in een boogje, dan een kind wat alleen maar loopt te trekken (wat helaas ook nog wel 's voorkomt bij de A/B pony's..)
al zeg ik het zelf
Dniekje schreef:Ukster schreef:nou als je hier zo l2 rijdt, rij je echt geen winstpunten....
er wordt dan toch wel verwacht dat je je paardje een beetje nageeflijk rijd.
ik vind het er overigens wel ontspannen uitzien!
Ten eerste: Het is een hele sterke pony
Ten tweede: Laura is nog maar heel klein voor hem
Ten derde: Hij loopt verder wel nageefelijk!
&
Dressuuren met een mexicaanse mag!

Luigie schreef:Kimmysan, ik vind het helemaal niet leuk wat je er allemaal over zegt![]()
dat slappe teugel daar meot IK gewoon aanwerken heeft niks te maken met heo sterk die is en hij is gewoon sterk in de MOND aan de teugel rijden gaat heel lastig! je kent hem niet eens dus ik vind niet dat je zoiets kan zeggen!

Luigie schreef:Dat doe ik niet! hoe weet jij dat nou?

Luigie schreef:want ze zegt dat ik zo neit in de winspunten rij! maar bij dat proefje had ik wel 186 + hij is hartstikke nagefelijk alleen soms word hij wat sterker en gat dat gewoon moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luigie schreef:hij is wel nagefelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op die foto's vind ik!
Citaat:weetje wel neit hoeveel werk ik eraan heb gehad? 4 JAAR!

Luigie schreef:Kleine ponytje's zijn veel sterker en eigenwijzer!
Luigie schreef:hij is wel nagefelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op die foto's vind ik!
Luigie schreef:Kleine ponytje's zijn veel sterker en eigenwijzer!

je ziet de basis er goed in zonder dat de pony perse nageefelijk moet lopen (in de krul getrokken word). Zo zie je maar, ook niet aan de teugel lopen kan een moi beeld op leveren. Wens je zusje maar veel succes in de toekomst
Luigie schreef:jij zegt:hij loopt niet nagevelijk
maar hij loopt wel onstpannen. en je pony moet eerst ontspannen lopen voor je hem aan de teugel kan laten lopen.
je bent dus op de goede weg.
jij zegt zo hij loopt onstspannen nou en dan zeg jij ook nog als die ontspannen loopt krijg je hem aan de teugel, nou DUS hij loopt AAN de teugel!!!!