BRIT voor het eerst @ bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jose

Re: BRIT voor het eerst @ bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 18:44

heb vandaag met langere beugels gereden Knipoog

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 12:16

iemand nog'? Lachen Tong uitsteken

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 12:21

Ziet er leuk uit hoor... Maarre: misschien iets minder smileys in je berichten, vind het nogal storend eerlijk gezegd Bloos

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 12:59

haha keej dan ... zal dr nu helemaal niks inzetten .. : P (zo een neppe : P) --> zal in een volgend topic ff wat minder smileys plaatsen.. ; )

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:20

Leuke pony joh!!! Haha! Ik hou wel van pony vind het nog altijd jammer dat ik er veeeeeeeeeeeeel te groot voor ben!!!

Mijn advies was inderdaad ook je beugels een gaatje langer te doen. En inderdaad toch zonder sporen te proberen aangezien Bridgit nog jong is. Je zult ook wel merken dat je meer indruk maakt met je benen als ze wat langer zijn. Gewoon goed je overgangen blijven doen, evt een kleine zweep gebruiken voor het geval ze helemaal niet meer reageert... Je zult zien dat het allemaal goed helpt!!!

Ze loopt trouwens lekker ontspannen!!! Pling

xxkmBly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 13:27

Rosalover schreef:
@escardo: dankjee Lachen (tis idd leuker als er meer in staat dan amen Vork )
@ paardrijmuts: WAt leuk Haha! ben echt heel benieuwd naar de foto's Haha!! die van jou heeft dus ook Brandy X||| als vader Haha!
@baukje_b: Dankje Tong uitsteken Lachen
@xxkmBly_ : welke opmerking van je was rot dan? Tong uitsteken

Kom net van Brit af Lachen heb heerlijk gereden ! Haha! heb de beugels ook 1 gaatje langer gedaan. en heb ook wat meer op mn houding gelet.. En weer s even zonder sporen gereden Lachen ze was heel braaf... later wat slomer maar toen met overgangen even weer actief gemaakt Haha! ,, ze deed het echt goed! Haha! trots op mn knolliejj Lovers Tong uitsteken ! (ik denk dat ik het wat af ga wisselen.. de ene keer met sporen en dan weer 's zonder Knipoog)

Dat ik zei dat mensen liepen te zeuren over sporen.. Bloos maar t kwam denk ik beetje anders over dan k het bedoelde.. Haha!
Fijn dat het goed ging!
*Edit: k bedoelde dus mn opmerking oa naar whisperramse Knipoog *

x_Jose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 18:06

@ Sunshine80: ja idd langere beugels Knipoog (ik heb ze nu ook 2 gaatjes langer) en rijd nu zu nu en dan met sporen en zo nu en dan zonder Knipoog bedankt voor je leuke reactie Lachen Tong uitsteken
@xxkmBly_: okee ik snap wat je bedoeld Knipoog fijn dat jij het een beetje begrijpt dat sporengedoe Lachen