Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IkenVin schreef:Wallie schreef:deze jongne kon zijn benen onder de buik van me pony klemmen waardoor hij dus een wat stevigere zit had
louanagirl schreef:Gosie... dus je bedoelt dat je geen foto's meer moet gaan plaatsen omdat sommige mensen een beetje overdrijven? Kijk het is haar paard en ik denk niet dat het paard helemaal wordt verpest door twee foute sprongetjes...! Ik denk gewoon dat sommige bokkers moeten leren omgaan met opbouwende kritiek
vind het knap van hem, en foto's zijn momentopnames vergeet dat niet ! ik zie geen 1 foto waar de pony in zijn mond word getrokken of wat dan ook..
Daarom is ieder mens nou anders... Maar ik weet niet wie het zij maar iemand had gezecht dat die pony mis. nooit meer zal willen springen... Zo onzin! louanagirl schreef:tjah jij niet zij welDaarom is ieder mens nou anders... Maar ik weet niet wie het zij maar iemand had gezecht dat die pony mis. nooit meer zal willen springen... Zo onzin!
IkenVin schreef:Ja maar op wat voor manier ik zou zo iemand nooit erop laten ik denk dat mijn pony dan in ieder geval nooit meer zou willen springen
sorry
louanagirl schreef:IkenVin schreef:Ja maar op wat voor manier ik zou zo iemand nooit erop laten ik denk dat mijn pony dan in ieder geval nooit meer zou willen springen
Beertje fout gelezen.. je had het over je eigen ponysorry
Toch alsnog een beetje overdreven... vind ik!
Wallie schreef:voor de manenkam??? :S achter de schoft dara ligt je zadel toch ook.. :S of ligt jou zadel soms achterste voren.. je zit toch meestal vlakbij de schoft.. hij lande waar je zadel zo ongeveer hoort te liggen... dus net achter de shoft..
louanagirl schreef:Nee mis. vindt hij het ook niet leuk maar de TS heeft heus het beste met dat beestje voor en ik zie geen momenten dat de pony pijn zal hebben!
louanagirl schreef:en ik zie geen momenten dat de pony pijn zal hebben!

Wallie schreef:ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed
louanagirl schreef:ja die discusie is geweest en nu gaan we weer even aardig doen!

Maar dit is ook off topic! doe ff anders een PM... Oei ben nu wel een zeur
haha Wallie schreef:hihi dit lekkere ding (de pony) staat wel in me profiel hoorhaha
kan gebeuren..