Sylvana SPRINGEN (heeel brede oxers!!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s_sr

Re: Sylvana SPRINGEN (heeel brede oxers!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:34

Pfoe jij hebt je wel even over je fobie heen gezet zo te zien zeg! Het ziet er heel goed uit (en dan doen we gewoon net alsof die eerste foto niet bestaat Clown)
veel succes!

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:56

Als ik die hindernissen zo van de zijkant zie krijg ik spontaan een oxer-fobie, haha Clown
Erg mooi paard en z'n springtechniek ziet er ook goed uit. Op sommige foto's mag je nog wat meer meegaan (vooral met je handen) maar dat komt vast wel goed Knipoog

RoosVoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 16:25

Je moet wel aan je houding werken!!
Verder vind ik het wel een leuk dier...

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 10:37

s_sr schreef:
Pfoe jij hebt je wel even over je fobie heen gezet zo te zien zeg! Het ziet er heel goed uit (en dan doen we gewoon net alsof die eerste foto niet bestaat Clown)
veel succes!

Dank je! Hihi, idd, die eerste trekt op niet veel he Nagelbijten / Gniffelen

x_Katja_x schreef:
Als ik die hindernissen zo van de zijkant zie krijg ik spontaan een oxer-fobie, haha Clown
Erg mooi paard en z'n springtechniek ziet er ook goed uit. Op sommige foto's mag je nog wat meer meegaan (vooral met je handen) maar dat komt vast wel goed Knipoog

Dat kan ik mij inbeelden, want die fobie kwam bij mij ook even mooi opzetten, hihi Clown
En aan mijn handen ben ik op aan het letten Lachen bedankt voor de tips!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 10:17

PriscaZ schreef:
Ziet er goed uit! Knap dat je ondanks je fobie zo goed doorzet!

Bedankt!! Soms had ik echt zin om te zeggen van "nee, deze doe ik niet", maar dan dacht ik 'daar leer je niets van' en ik heb veel vertrouwen in mijn lesgever, en steeds meer vertrouwen in mijn paardje, en dat doet veel Bloos En achteraf, ben je er alleen maar trots op (vooral op je paardje, en stiekem soms ook een beetje op jezelf Schijnheilig en kan je weer denken 'hehe, weer overleefd' Clown Knipoog

En vroeger heb ik dat allemaal gedurven, dus het doet fijn om trug die grenzen te kunnen verleggen, en zo verder te geraken Haha!

Bedankt voor de leuke reacties!! Ja