Destiny @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Re: Destiny @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:04

Dess schreef:
Oke, maar te lang is niet te zwaar:P Dus het kan nog wel toch?

Met te lang kan je nog steeds je pony in de weg zitten, je hebt namelijk last van het hefboom effect. Plus dat je met je tenen bij de pols van je paard zit, daarmee val je wel je paard lastig Knipoog

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:04

je bent well wat groot maar ik vind het nog wel kunnen !
verder ik vind het een hele leuke pony

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 16:04

Viewwww gelukkig Ach gut

Cyruss__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 16:05

leuk beestje Pling

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 16:12

`Dankje|

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:45

Dess schreef:
Oke, maar te lang is niet te zwaar:P Dus het kan nog wel toch?

Ik vind dus van niet.
Jou lengte zorgt voor het hefboomeffect.
Wanneer jij iets naar rechts leunt is de inpact vele male groter voor de pony dan wanneer je goed op de pony past, waardoor deze ongelijke beslasting krijgt op z'n benen. Ook met dit zadel wat niet goed ligt is dat extra belastend.
Een zadel zorgt voor de drukverdeling. Je beugels zijn te kort, maar langer doen is volgens mij ook geen optie, omdat dan de voeten tegen z'n benen komen.

Het is een leuke pony dat zeker wel.

Ga lekker met 'm wandelen ofzo.
Of laat er iemand anders op rijden en help diegene daarmee.
succes!

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:51

Leuke pony!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 17:57

@ Superwoman: Beetje vaag, de eigenaar vind dat het nog heel goed kan, en iedereen van stal zegt dat ik niet te groot ben. Je moet niet zo overdrijven!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:03

Dess schreef:
@ Superwoman: Beetje vaag, de eigenaar vind dat het nog heel goed kan, en iedereen van stal zegt dat ik niet te groot ben. Je moet niet zo overdrijven!

Tuurlijk heeft iedereen gelijk Muziek!
Het zadel past ook goed zeker? Haha!
Rij vooral lekker door!!!
Doei, doei

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:04

Dess schreef:

Als iedereen drugs gebruikt, wil niet meteen zeggen dat het ook echt goed is.

Ik sluit me compleet bij superwoman aan, ik zei namelijk al eerder hetzelfde. Bovendien is het heel logisch en correct wat ze zegt.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:17

OKE BEDANKT JULLIE JOH! IK STOP WEL!!!!! JULLIE JE ZIN! GAAN JULLIE HAAR MAAR LEKKER VERZORGEN! JULLIE WETEN HET ALLEMAAL TOCH ZO GOED? WAAROM ZOU IK NAAR 2 VAN DIE STOMME BOKKERTJES LUISTEREN TERWIJL DE EIGENAAR ZEGT DAT HET NOG KAN? EN IK HEB AL UITGELGD OVER DAT ZADEL!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:19

sorry hoor, ik ontplofte even Geld, geld! Maar ik hou gewoon vet veel van der en wil dr echt niet kwijt :S

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:21

Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door xBibi op 18-04-07 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:23

erg leuke pony.
en ik vind dat je er nog goed op past, en wat als de anderen vinden dat je te lang bent?
is hun probleem dat ze jou te lang vinden , als ze je te lang vinden klikken ze maar op het kruisje hier rechts boven aan de pagina dat hoefd hier heus niet verteld te worden snap zowiezo niet waarop dat soort nutteloze informatie hier in zo'n topic wordt gezet.
Die persoon waarvan de pony is weet heus wel wat kan en wat niet kan, en als zij ergens een andere mening over hebben dan jullie hebben jullie daar nog niks mee te maken.
dus of geef gewoon commentaar waar je iets aan hebt of klik gewoon op dat kruisje.
ik vind het een super pony en blijf er op door rijden tot je zelf (of/en de eigenaar) het niet meer vind kunnen.
jullie weten dat zelf beter dan heel bokt bij elkaar Knipoog
veel succes met rijden en nog heel veel plezier samen!

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:26

Vind Destiny erg leuk, maar dat wist je al. Knipoog Het rijden ziet er netjes uit, maar je beugels kunnen wel een gaatje langer en naar dat geld hoef je ook niet te zoeken want dat ligt er (vast) toch niet. Haha!
Laatst bijgewerkt door xBibi op 18-04-07 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:26

Ik vind op de eerste paar foto's je linkerhand heél streng overkomen. Probeer daar op te letten, want van je hand vastzetten is nog nooit een paard echt ontspannen en nageeflijk geworden!
Verder leuke combinatie, maar let op je lengte. Ondanks weinig gewicht kan de balans/evenwicht van jou en pony zo worden verstoord dat je pony er last van kan krijgen.. (is hier al over gediscussierd, maar wilde het nogmaals benadrukken)

Superlise: HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar, en daar hoort houding/verhouding dus oók bij. Als mensen dat opvalt en hun visie daar over geven is niet meteen bedoeld als een aanval, maar eigenlijk gewoon goed bedoeld. Wanneer de TS niet tegen zulke kritiek kan, had zij zich dit moeten bedenken voordat ze hier een topic opende!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:29

superlise schreef:
erg leuke pony.
en ik vind dat je er nog goed op past, en wat als de anderen vinden dat je te lang bent?
is hun probleem dat ze jou te lang vinden , als ze je te lang vinden klikken ze maar op het kruisje hier rechts boven aan de pagina dat hoefd hier heus niet verteld te worden snap zowiezo niet waarop dat soort nutteloze informatie hier in zo'n topic wordt gezet.
Die persoon waarvan de pony is weet heus wel wat kan en wat niet kan, en als zij ergens een andere mening over hebben dan jullie hebben jullie daar nog niks mee te maken.
dus of geef gewoon commentaar waar je iets aan hebt of klik gewoon op dat kruisje.
ik vind het een super pony en blijf er op door rijden tot je zelf (of/en de eigenaar) het niet meer vind kunnen.
jullie weten dat zelf beter dan heel bokt bij elkaar Knipoog
veel succes met rijden en nog heel veel plezier samen!

Ze vraagt om onze mening. Die geef ik. Niet meer, niet minder. Dat is ook de bedoeling van een/dit forum.
Ik heb ook wel eens dingen gedaan waarvan ik zeker wist dat het goed was. Tot iemand me uitlegde dat het fout was. Het is toch geen probleem om te leren? En te discuseren? Daarvoor hoeft zei niet zo fel te reageren. Ze kan ook gewoon vragen waarom en op een rustige manier zeggen dat ze het er niet mee eens is.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:29

Superlise en Muts_x bedankt Lachen jullie sturen tenminste leuke berichtjes!

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:30

Sweetheart: Maar jij probeert mij in mijn hoofd te stampen dat ik moet stoppen met Des!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:32

Ik heb hier geTeMt. Wanneer TS zich niet kan houden aan de regels van HAW lijtk me dat niet meer dan onlogisch.

Dess: Je begint in het topic zelf over je lengte, dus eigenlijk weet je ook wel, maar je bent gewoon te eigenwijs om het ook te accepteren.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:34

Niet.. ik had dat erbij geschreven om daar geen commenaar meer over te rkijgenn omdat ik het zelf al weet!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:36

Dess schreef:
Niet.. ik had dat erbij geschreven om daar geen commenaar meer over te rkijgenn omdat ik het zelf al weet!

Waarom verdedig je jezelf dan nog zo hard? Waarom rij je dan op de pony door terwijl je weet dat je te groot bent? Je brengt de pony dan alleen maar schade toe. Je kan ook vrijheidsdressuur met haar gaan doen of weet ik wat nog meer. Ook dan kan je heel veel lol hebben met de pony.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-07 18:37

Ik zeg niet dat ik TE groot ben. Maar ik vind mezelf wel een beetje lang lijken. Maar als de eigenaar zget dat het kan doe ik het nog gewoon. En trouwenss nou heb ik wel genoeg commenaar van JOU gehad!

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:40

Nou ja zeg.... Ik reageer gewoon rustig en normaal en probeer mijn mening uit te leggen. Maar kennelijk mag ik alleen zeggen dat het er super uitziet en je vooral door moet gaan.

_spirit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:42

Hey.
een leuke pony heb je.Knipoog
Maar wrm Zeg je op elk COmentaar .'JAa MAAr' mensen willen je helpen om beter te worden en niet slechter te laten worde,n.
succes met ryden