Michel123 schreef:Misschien wat off-topic, maar ik vind je instructrice een erg leuke dame !!!
Mag ik vragen wie deze charmante dame is ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michel123 schreef:Misschien wat off-topic, maar ik vind je instructrice een erg leuke dame !!!
En je hebt helemaal gelijk ze is ook een leuke dame! Maar wie ze is dat hou ik wel even voor me
SuperPepeijn schreef:Dat mag je vragenEn je hebt helemaal gelijk ze is ook een leuke dame! Maar wie ze is dat hou ik wel even voor me

Nog heel veel plezier en succes op je nieuwe stal

SuperPepeijn schreef:Dat mag je vragenEn je hebt helemaal gelijk ze is ook een leuke dame! Maar wie ze is dat hou ik wel even voor me
Michel123 schreef:... een vorig leven?Ik kén haar ergens van ......
SuperPepeijn schreef:daffodil schreef:Kun je ook rustig aan Esther overlaten![]()
![]()

Daar heb ik gewerkt 
Foto's zien er goed uit en commentaar laat ook ik maar aan je nieuwe 'juf' over, die weet wel wat ze moet zeggen
klomp schreef:Ja zou goed kunnen. Zal het haar zeggen, zal ze leuk vinden om te horenwas die andere die in de bak reed die dinsdag, je stalgenootje van 't goudse hout? dat zag er namelijk ook goed uit!
En hoe is het met de Fries?

Waar sta je nu eigenlijk? 
SuperPepeijn schreef:En ik vind het lief van jullie, maar tips laat ik graag aan mijn instructie over
beter zo dan pagina's tips waar hij dan toch niets mee doet.
komt helemaal goed! Mickey schreef:De foto's plaats ik hier om mensen die mij en Pepeijn kennen op de hoogte te houden van onze ontwikkelingen. Voor tips heb ik een heel kundige instructrice gelukkig.Wanneer je foto's op HAW plaatst, is het logisch dat bokkers er reactie opgeven in de vorm van tips.
Wanneer je niet open staat voor kritiek, waarom plaats je dan de foto's op HAW?
ponyzotje schreef:Dankje! Leuk dat je hier ook nog bent, lang geledenSP, ziet er een fijn plaatje uit, goed dat je een mooi nieuw plekje gevonden hebt!