Veel succes met rijden en oefening baart kunst!
Ik vind het er al erg netjes uitzien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 
! 
Silence schreef:In mijn ogen moet je dat probleem van sturen oplossen door te oefenen (vooral met je benen) en niet door er een slof aan te hangen.
Verder vind ik het een leuk paard om te zien.
)
)
als hij de slof om heeft loopt hij al een stuk fijner dan als hij hem niet om heeft. terwijl ik hem er helemaal niet bij hoef te pakken. dus ik vind het zelf ook gewoon een stuk fijner rijden. Silence schreef:In mijn ogen moet je dat probleem van sturen oplossen door te oefenen (vooral met je benen) en niet door er een slof aan te hangen.
xXutopiaXx schreef:Silence schreef:In mijn ogen moet je dat probleem van sturen oplossen door te oefenen (vooral met je benen) en niet door er een slof aan te hangen.
Hier ben ik het dus compleet mee eens! Ik weet wel dat het een stuk makkelijker is met slof en dat je zo'n groot paard niet zo gemakkelijk mee 'trekt' door de bochten heen, maar je zal toch moeten leren zónder slof te rijden, maar wel op je zit/benen.
En geloof me, ik snap het echt dat het zo een stuk makkelijker is met slof heb zelf op mijn paard ook een tijd met slof gereden, maar meer kracht is niet altijd de oplossing is mij zo vaak verteld, maar toen ben ik er ook zelf achter gekomen. Ik heb dus de slofteugel afgezworen, waarschijnlijk daardoor vind ik het zo jammer om te zien dat zo'n jong paard daar mee gereden wordt.
Ow, ik wil ook nog even zeggen dat het er ook niet uitziet dat jij de slof misbruikt hoor, maar ik heb gewoon een afkeer voor die slofteugel.. volgens mij is het al eerder gevraagd, maar is hij ook met slofteugel ingereden of heb jij hem er zelf bijgehaald?
maar dit was de 3e keer dat ik er op zat. en die er anders altijd op rijd, reed soms met slof en toen zij ze tegen mij dat ik beter de 1e keren even met slof eraan moest rijden, omdat hij nog wel is de andere kant op wouw gaan,. en als hij de slof omheeft dan doet hij dat niet meer. maar hij kan ook wel zonder slof hoor, maar ik moet gewoon nog even dat truckje weten dat ik hem de goede kant op laat lopen
ga zo door dan!!!
sprinGcrack schreef:dankjeals hij de slof om heeft loopt hij al een stuk fijner dan als hij hem niet om heeft. terwijl ik hem er helemaal niet bij hoef te pakken. dus ik vind het zelf ook gewoon een stuk fijner rijden.
ga zo door dan idd
ik ben benieuwd hoe hij dan loopt eigenlijk.. kan je dan ook iemand in z'n kraag grijpen om foto's te komen maken
hihi xXutopiaXx schreef:ooewga zo door dan idd
ik ben benieuwd hoe hij dan loopt eigenlijk.. kan je dan ook iemand in z'n kraag grijpen om foto's te komen maken
hihi