Blijf er bewondering voor hebben, hoe ver je al gekomen bent met Taco! Ik zie het mezelf nog niet doen met mijn eigewijze fjordje haha
.Keep up the good work!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blijf er bewondering voor hebben, hoe ver je al gekomen bent met Taco! Ik zie het mezelf nog niet doen met mijn eigewijze fjordje haha
.
Steffie89 schreef:Taco
Zet Taco gewoon met een paar dikke ijzers, laat de haren bij zijn kroonrand flink groeien en dan opmeten.
Is hij zeker 5 cm groter

TeeGee schreef:Goed hoor!
Ga je echt pas in oktober weer starten? Waarom niet eerder??

.
?
Dus dat zal niemand je kwalijk nemen. Succes nog met hem! ladylay schreef:nou kel, ik moet zeggen ik heb betere foto's gezien, en ook van beter kwaliteit

! Steffie89 schreef:Taco
Zet Taco gewoon met een paar dikke ijzers, laat de haren bij zijn kroonrand flink groeien en dan opmeten.
Is hij zeker 5 cm groter

wie niet wacht wie niet wint
Maaik schreef:Ziet er weer fijn uit.
Kleurtje staat 'm trouwens ook leuk!
Om eerlijk te zijn vind ik Taac nog wel de leukste Fjord van alle Fjorden die jij rijd/gereden hebt.

Dautsen schreef:Het is zo'n leuk beest! Je houding is heel netjes, vooral je beenhouding vind ik mooi! En dat met je heup, ach ja soms moet je het doen met de dingen die je hebt ejDus dat zal niemand je kwalijk nemen. Succes nog met hem!
Rijan_ schreef:kelly ik vind je echt supper op taco passen !!![]()
en dat dekje staat hem inderdat goed![]()
![]()
en je moet gewoon de z2 proberen jo !wie niet wacht wie niet wint
![]()
sucses veder !

Kelly_Taco schreef:Lauss schreef:Taco
Ik heb niks met Fjorden & toch vind ik Taco om bij weg te smelten!
Wil je na de Z2 nog doorgaan?
Rijden ziet er super uit, setje staat hem/jullie geweldig
Eerst maar eens kijken of we het Z2 doorkomen
Daarbij moet Taco dan ook eens goed gemeten worden want qua stokmaat zal het er om hangen.
Sjolvir schreef:Steffie89 schreef:Taco
Is hij zeker 5 cm groter
waarom moet hij nou weer groter....Taco is prima... Hij is leuk zat, lijkt me zo...
Tja om ZZ licht te starten zou ie 1.48 moeten zijn..