LoveeSpittie schreef:De mooiste van het wijken vind ik 7 en 3 (omdat ze hetzlefde zijn volgens mij..) omdat hij daar zn achterbenen goed gebruikt..
Dat zijn zeer zeker 2 verschillende foto's hoor!
Bedankt voor je complimenten trouwens!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoveeSpittie schreef:De mooiste van het wijken vind ik 7 en 3 (omdat ze hetzlefde zijn volgens mij..) omdat hij daar zn achterbenen goed gebruikt..
eva2 schreef:Wat een super geweldig mooi paard!!!!!!!!!!!! Ik ben echt helemaal dol van zulke types, en de kleur..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dat je zelf een beetje pianohanden hebt op de foto's, om dan maar iets te noemen. Verder ziet het er goed uit!
nog steeds...
)
Bentuh schreef:soms moet je er alleen aan denken dat je niet wat voorover valt.
Sorriso schreef:Mooie zijgangen heeft ie! Foto 2 vond ik wel een beetje vaag, had eerst effe zoiets van huh, wat gebeurt daar nou??
.
verder heel mooie combinatie!
suc6 verder! 

) Ik vind foto 7 het mooist en kan eigenlijk niet echt uitleggen waarom, indrukwekkende foto! Succes met de aandachtspuntjes die je gekregen hebt! gaat helemaal goed komen denk ik 

goed ademhalen kan helpen (buikademhaling) heb ik ook moeten leren en sindsdien is er veel meer ontspanning ook met mijn rug.