...Kat ziet er ook goed uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...Kat ziet er ook goed uit

Maar me rug is zoiezo al hol
dus dat zal niet verbeteren helaas
Nou in de regelementen staat dat het niet mag, dus ik neem het risico liever niet 

Een aantal dingetjes mogen wel wat beter maar dat is al gezegd
Je handen mogen dichter bij elkaar en dragender, niet terugwerken.
Ik heb ook een holle rug maar je hoeft hier weinig van te merken met rijden. Als je je bekken kantelt wordt je rug al minder hol. Gewoon een stukje houding wat je je moet aanleren (sowieso beter voor je rug, ook als je gewoon loopt of staat
)
kan ik me bekken kantelen wat ik il maar beter dan dit wordt het niet...werk er namelijk aan met mijn instructie
! maar jullie zijn toch al heel wat vooruit gegaan, de wond op dr been helemaal weg nu?

!
dat is alleen nog de rechtergalop. Verder hou ik ze laag maar ik zet ze niet vast

MisMartine schreef:Leuke haf!!
Ik vind het persoonlijk er een beetje klungelig uitzien. De haf loopt wel goed, maar je zet je handen vast/laag. Dat is punt een. Wat me ook opvalt is die neusriem (die er niet is). Past je cap trouwens wel? Volgensmij valt hij ver achterover...
Zal ik doen

er lag helaas geen geld 
Ik had hem op zodat hij naar beneden zou vallen als ik naar beneden keek, en voor de zon. En toen zakte ie naar beneden en was ik te lui om hem omhoog te doen
Dus toen moest ik wel. Maar ja, dat is geen excuus. Ik werk er inderdaad heel hard aan! knabbelgirl schreef:haha ja, nouer lag helaas geen geld