Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die springt alles en met een tempo mennnnnnnnnnnnnnnn ....
annmary schreef:Mooie pony om te zien, en leuke combinatie jullie twee!
En wat een voorbeen zeg, in die middendraf, wat had je daar voor cijfer voor? Vast goed iig

) prakkie schreef:mooie foto's lex. Enne, niet te veelopscheppen over die middendraf he...
En ik heb het juist heel goed gedaan met cartier, ik gaf zelfs het goede voorbeeld aan hem toen hij stopte (ik viel niet, ik liet gewoon zien dat hij er echt overheen moest...)
directlady schreef:Ik zag de foto's en dacht die pony ken ik...
vroeger heette die elton, hij is van een vriendin van mij geweest linda mars.
Hij loopt er lekker in de proef en die tong tja wat kan ik daar over zeggen haha

maikeltje schreef:Mooie combinatie, ziet er heel netjes uit![]()
Wat die tong betreft: sommige paarden doen dat als er iets met het gebit niet goed zit, ik weet niet of dat voor deze ook geldt natuurlijk, maar misschien is het de moeite waard om het eens na te laten kijken. Kan goed dat het met een beetje raspen en vijlen opgelost is
prakkie schreef:mooie foto's lex. Enne, niet te veelopscheppen over die middendraf he...
En ik heb het juist heel goed gedaan met cartier, ik gaf zelfs het goede voorbeeld aan hem toen hij stopte (ik viel niet, ik liet gewoon zien dat hij er echt overheen moest...)
En, heeft het echt geholpen?