Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ziet er echt goed uit zo hem zo in het echt willen zzien

ze ziet er weer stoer uit!! en jij bent duidelijk wel weer het ukkie van het stel

en idd breng ik mijn hand af en toe wat te veel terug naar binnen.. maar eigenlijk een beetje bewust... ze accepteerd af en toe geen druk..als ik toe staat gaat ze opzich wel zakken... maar als ik er keer wil doorwerken gaat ze ertegen in omdat z edie druk dan niet accepteerd
dus ik moet van mn intructeur af en toe express wat meer instellen en ja .. klinkt mss beetje cru maar vasthouden totdat ze het accepteerd en los laat
vera23 schreef:dank je wel voor de leuke reacties allemaal
ik ben idd klein 1.62 en ukaat 1.70en idd breng ik mijn hand af en toe wat te veel terug naar binnen.. maar eigenlijk een beetje bewust... ze accepteerd af en toe geen druk..als ik toe staat gaat ze opzich wel zakken... maar als ik er keer wil doorwerken gaat ze ertegen in omdat z edie druk dan niet accepteerd
dus ik moet van mn intructeur af en toe express wat meer instellen en ja .. klinkt mss beetje cru maar vasthouden totdat ze het accepteerd en los laat
, daar ben ik van overtuigd, kijk maar naar je wedstrijdfotos en Uukaatje is nou eenmaal niet altijd de makkelijkste
gelukkig wel af en toe

Leuk paard hoor, ik heb hem volgens mij nog niet in levende lijfen gezien!