Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb even snel je andere topics ook gezien, een echt veelzijdige Fries. Heel veel succes met de wedstrijden (maar zo te zien gaat dat helemaal goed komen). 
Met Jildert begin ik nog maar niet aan springen, aangezien hij al struikelt over balkjes
..??
Je mag wel laggen als je op een paard zit 
Geen commentaar op je rijden. Ziet er vriendelijk uit!
Sterre2000 schreef:Heej Marieke!!! Zozo ziet er goed uit zeg! Mooie fries weer! Welke is dit nou dan? Niet Iepke toch?? En wanneer je een keer kan komen..? Zin om morgen mee te gaan groomen..??

xtostarlight schreef:Wauw wat een prachtbeest!! Loopt ontzettend mooi en je zit er netjes opGeen commentaar op je rijden. Ziet er vriendelijk uit!
Wat voor zadel heb je erop liggen? Lijkt wel grijs/blauwig, heb ik nog nooit gezien
Dus idd blauwe kussens en afgewerkt met een blauw randje!Otje_ schreef:Hé! paardrijden is leuk hoorJe mag wel laggen als je op een paard zit
Ontopic: Mooi! Je rijd hem erg goed. Misschien ietsje meer naar achter zitten
Dit is mijn ehhh... concentratieblik... Gezellig he?
Haha, betrap me erop dat ik heel vaak zo kijk, heel erg... En dat naar achter zitten, ik moet meer m'n schouders naar achter doen, volgens mij klopt het plaatje dan aardig!
Veel succes verder. 

LETS schreef:mooie foto's Marieke! Waar moest je ook alweer heen? Norg?
Je moeder is trouwens best goed met de camera; mijn moeder is er een stuk minder handig mee haha
Stravero schreef:Ziet er erg netjes uit! En vooral met een fries, heel knap vind ik het

Dus hard oefenen, maar zolang hij ervan overtuigd is dat het eng is...Pfff

maargoed we zullen zien