Je moet je paard met het uitstappen wel ontspanning geven en m lang laten
Voor de rest erg netjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet je paard met het uitstappen wel ontspanning geven en m lang laten
haha, ik vind jou fjordje zo gaaf hé! 

Lauraapje schreef:Ja ik weet zeker dat hij 17 jaar oud is!
xxxmiixxx schreef:@ liesje89,, er staat toch ook nergens dat hij van haar is ?? en trouwens maak je niet zo druk zeg,,er staan een paar foto's en dan hoef je niet zo fel te reageren,, sorry dat ik het zo zeg
Lauraapje schreef:@ stravero: Ja dat doe ik altijd eerst en daarna wel lang hoor !
xxx

Liesje89 schreef:hahaha
Sorry kon het niet laten.
Jammer hè, als je met je neus op de feiten gedrukt word...
Érg jammer
Meisje rijdt netjes op dat paard, en vind dus niet dat dit gepaste commentaar is!
Sorry, IK jaloers?Liesje89 schreef:Sorry, IK jaloers?
*gaat weer verder zoeken naar d'r leven
Ga zo door whisperramse schreef:Liesje89 schreef:Sorry, IK jaloers?
*gaat weer verder zoeken naar d'r leven
Enfin, ik wil niet storen, maar in nog geen enkele post heb je het over de combinatie, maar over het paard zijn leeftijd en de eigenaar?
Wat is het nut ervan?
Leuk setje.
maar ik denk idd dat het paard wel ouder dan 17 is...NIET stom bedoeld!!! want jullie zien er leuk uit samen!!!...en ogh wat maakt het nou uit hoe oud een paard is....als ze maar lief zijn
louanagirl schreef:vreselijk oud is overdreven maar ik geloof dat dit wel een half jaar terug is...
Citaat:Wat het nut ervan is? Dat had ik al uitgelegd, moet je even teruglezen.
Ik gaf alleen maar antwoord op vragen die iemand anders stelde en er geen antwoord op kreeg.
Dat er dan bovenop me gesprongen word door de rest, tja.. wat zal ik er over zeggen.
Denk dat ik maar wijselijk m'n mond houd daarover.

merrylegsje schreef:ziet er leuk uit!!! nou comentaar geef je zelf almaar ik denk idd dat het paard wel ouder dan 17 is...NIET stom bedoeld!!! want jullie zien er leuk uit samen!!!...en ogh wat maakt het nou uit hoe oud een paard is....als ze maar lief zijn