Je stuurt hem echt behoorlijk fijn voor zo een tank zo te zien
! We moeten dringend eens samen een ritje gaan maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Marengo_82 schreef:Dit is zijn echte kleurtje nog niet, zijn vacht groeit altijd tergend traag bij in de lente, hij heeft nog een glad geschoren velletje
De secondeknop is druk gebruikt geweest (vooral bij de middendraf). Ik zal nog wat moeten oefenen.
vind dat je hem erg goed rijdt Mien, zeker omdat hij zo groot is en moeilijk bij elkaar te rijden!DresslOver schreef:Hmm.. tja, er valt zeker nog een hoop aan te verbeteren, probeer niet te veel terug te werken met je handen, probeer alles voorwaarts op te lossen, anders ga je van voor naar achter rijden in plaats van achter naar voor.Mientjeuh schreef:Ik heb vaak de neiging om hem vooruit te rijden als hij niet wilt loslaten, waardoor ik natuurlijk teveel energie teruggestuurd krijg naar mijn handen en er zo'n dingen van komen
Kijk, dit vind ik interessant, zou je dit eens uit willen leggen, want voor mij is dit dus omgekeerde logica. Als je paard vast houd is mij altijd geleerd dit voorwaarts op te lossen, waardoor je paard de hand op zoekt en uiteindelijk nageeft.
(dat nageven is overigens ook iets wat ik op geen enkele foto zie, je paard loopt op sommige foto's net in de aanleuning (dwz dat hij afbuigt) maar nergens geeft hij na (ontspant, loslaten, de hand durven te volgen)
) Als mijn paard tegen de hand komt duwen en ik dit dan voorwaarts durf oplossen krijg ik nog meer gewicht tegen de hand, dit omdat ze haar achterhand niet gebruikt, ik maak een halve ophouding en probeer haar dan op haar kont te zetten en dan pas voorwaarts!