Sabiha @ longe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maikeltje

Re: Sabiha @ longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:37

Sabiha lekker aan het werk Haha!
Ziet er goed uit hoor, ze vindt het allemaal wel leuk volgens mij. Ja

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:41

Nimmedor schreef:
Ik vind het er eigelijk niet zo veilig uitzien.
Als ik me paard helemaal zonder iets longeer doe ik dit net zo lang tot mijn paard met de neus over de grond lopen.

Dit paard doet alles behalve zijn rug ontspannen, en als die dat wel zou doen zou die in de touwen kunnen stappen Scheve mond

Lang longeren is niet zo goed voor de gewrichten, met touwtjes kun je in veel kortere tijd het juiste effect bereiken. Dat zie ik liever dan longeren tot ze er bij wijze van bij neervallen. Ofwel uiteindelijk, na 20 minuten (of langer), een keer met hun neus naar de grond gaan. Clown

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-07 22:38

Ik longeer niet eens 20 min want dan krijgt ze teveel energie als er de eerste keer iemand op kruipt... En ik weet nu al dat dat een rodeo'tje wordt Haha!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:31

wat leuk Moniek om Sabiha eens op foto`s te zien Knipoog , gewoon doen wat jij denkt wat het beste is meid, je hebt genoeg verstand van zaken Knipoog

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 10:35

Goede bewegingen heeft ze zo vanaf de foto. En ze loopt heerlijk met de oortjes erop!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 16:57

Zie je topic nu pas, had de foto's uiteraard al veel eerder gezien Knipoog

volgende x maken we wat meer&betere foto's, en lekker zo doorgaan met rustig wat opbouwen dan komt t helemaal goed!
Ze is slim genoeg om het idee van longeren met touwtjes snel door te hebben Lachen

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:00

Ziet er goed uit Griebels!
Ze heeft een mooie draf. Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 21:17

Thanx voor de leuke reacties. Ze weet indd heel goed wat de bedoeling is, maar ik heb echt een luie arabier. Vandaag de touwtjes ietsjes strakker gedaan en dat ging goed. Alleen blijft ze telkens op een punt stoppen. Behalve als ik schreeuw (hard roepen Knipoog ) dat ze door moet gaan. Maar het liefste gaat ze toch echt stilstaan. Echt een luie arabier Bloos!