Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tulandro schreef:haha kim, erg subtiel. Ik stoor me ook heel erg aan die handen, het lijkt inderdaad alsof je hem zo naar beneden wil trekken. Zo moeilijk is dat niet te verbeteren hoor, gewoon handjes voor je houden en netjes bij elkaar. Dan ziet het er gelijk al honderd keer beter uit!
Tulandro schreef:Je moet gewoon iemand bij je hebben met rijden, die continue schreeuwt: "handen" !!! Wedden dat je het dan zo in de gaten hebt?
Eliine schreef:TaacieLeuk om ns foto's van jou en Taco te zien Fiek! Enne als je nog iemand nodig hebt om foto's te maken roep je maar
Ik kan ook nog wel wat oefening gebruiken met het fotograferen
zeker met springen!
jesperlover schreef:Leuke combiEn met een sterke pony zet je je handen eerder vast.. heb zelf ook een sterke en zet ze ook vast, het is erg moeilijk om ze los te laten.. Als je je hand naar voor doet, gaat die dan rennen of blijft die bij je ? als die bij je blijft, moet je hem gaan rijden op je zit. Dat betekend dus als jij je zwaar maakt, hij denkt van, o ik moet stappen..
En dan heb je al minder druk op je teugels. Je heb (als het goed is) 4 hoeken in de bak, en als je dan iets stelling vraagt gaat ze ook vast wel naar beneden, en probeer dan ook de achterhand wat te activeren zodat ze achter ook meekomt
![]()
Veel succes op je onderlinge wedstrijd
Kimmie_girl schreef:als ik jou as zou ik je teugels aan je singel vast knopen..
Weet je zeker dat die rond of na beneden loopt..
jesperlover schreef:Leuke combiEn met een sterke pony zet je je handen eerder vast.. heb zelf ook een sterke en zet ze ook vast, het is erg moeilijk om ze los te laten.. Als je je hand naar voor doet, gaat die dan rennen of blijft die bij je ? als die bij je blijft, moet je hem gaan rijden op je zit. Dat betekend dus als jij je zwaar maakt, hij denkt van, o ik moet stappen..
En dan heb je al minder druk op je teugels. Je heb (als het goed is) 4 hoeken in de bak, en als je dan iets stelling vraagt gaat ze ook vast wel naar beneden, en probeer dan ook de achterhand wat te activeren zodat ze achter ook meekomt
![]()
ShannaY schreef:jesperlover schreef:Leuke combiEn met een sterke pony zet je je handen eerder vast.. heb zelf ook een sterke en zet ze ook vast, het is erg moeilijk om ze los te laten.. Als je je hand naar voor doet, gaat die dan rennen of blijft die bij je ? als die bij je blijft, moet je hem gaan rijden op je zit. Dat betekend dus als jij je zwaar maakt, hij denkt van, o ik moet stappen..
![]()
Dat is onzin natuurlijk... ik heb ook een sterk paard, maar terug trekken of naar beneden trekken heeft helemaal geen zin. Gewoon lekker luchtig houden, en die achter motor activeren, dan komt het hoofd vanzelf wel!
ShannaY schreef:Kimmie_girl schreef:als ik jou as zou ik je teugels aan je singel vast knopen..
Weet je zeker dat die rond of na beneden loopt..
Ik kom niet meer bij...
Iets subtieler volgende keer Kim, maar inderdaad, die is gewoon een ordinair potje naar beneden trekken van het hoofd. Jammer, het zou toch niet al te moeilijk zijn om een paard dat al vergevorderd is naar beneden te rijden.