Ik @ work op Topsportfjord.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hanin

Re: Ik @ work op Topsportfjord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:00

Je zet je handen bijna op je dijbenen. Je geeft zelf aan dat je hard aan het oefenen bent, dus het zal vast wel goedkomen. Probeer ook vooruit uit te kijken, en niet naar beneden. Ik denk wel dat je teveel bezig bent met zijn hoofdje, misschien kun je daar in de les extra aandacht aan besteden. Veel succes iig!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:01

Dat zeg ik toch niet =S
k zeg toch ook niet dat je nu ander commentaar moet geven omdat het Taco is?
Ik gaf alleen een opmerking dat volgens mij bijna niemand wist dat dit Taco was.
Ik bedoel er verder niks mee hoor. Clown

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:02

ONTOPIC!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:04

haha kim, erg subtiel. Ik stoor me ook heel erg aan die handen, het lijkt inderdaad alsof je hem zo naar beneden wil trekken. Zo moeilijk is dat niet te verbeteren hoor, gewoon handjes voor je houden en netjes bij elkaar. Dan ziet het er gelijk al honderd keer beter uit!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:04

Ontopic!!

Leuke foto's Fiek Ja
Je gaat al steeds beter!

Je komt er wel hoor, gewoon blijven oefenen Kusje

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:06

Sorry moest het ff kwijt !!
Meid het gaat je lukken !!
Veel suc6 met de wedstijrd

xxtesssss

idd. hou het een beete ontopic Haha! Kimmie_girl heeft al gezegd dat haar opmerking iets té was. Dus houd daar dan over op Knipoog

Ts; Wat te meesten al zeggen, probeer je handen te dragen, en je armen aansluiten aan je lichaam. Zelf deed (en soms doe) ik het ook wel eens, het gaat soms automatisch. Ook zie ik het een vriendin van mij vaak doen. Probeer er heel erg op te letten, en corrigeer jezelf steeds als je het weer doet. Probeer actief te rijden, dus meer met je benen. Suc6 met je wedstrijd! Haha!

*Edit; meld je nog wel even hoe het is gegaan? Haha!
Laatst bijgewerkt door xxtesssss op 11-04-07 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

kindjes....Ga es allemaal weer jullie tuintje in en houd je bezig met je eigen rode bal. Iedereen een snoepje en d'1ste 3 uur weer stil zijn.

Wb rijden; handen dichter bij elkaar, op deze manier trek je hem in de krul en dat is niet wat je wil Lachen Op je handen na ziet het er nog best goed uit, probeer iets meer met je benen en iets minder met je handen te rijden. Lachen

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 17:08

Tulandro schreef:
haha kim, erg subtiel. Ik stoor me ook heel erg aan die handen, het lijkt inderdaad alsof je hem zo naar beneden wil trekken. Zo moeilijk is dat niet te verbeteren hoor, gewoon handjes voor je houden en netjes bij elkaar. Dan ziet het er gelijk al honderd keer beter uit!

Dat is wat makkelijker gezegt als gedaan, igg voor mij. Want omdat ik het automatisch doe, druk ik ze automatisch weer naar beneden. Ik snap wel wat je bedoeld hoor maar ik vind het niet zo simpel! Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:09

Je moet gewoon iemand bij je hebben met rijden, die continue schreeuwt: "handen" !!! Wedden dat je het dan zo in de gaten hebt?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:11

Tulandro schreef:
Je moet gewoon iemand bij je hebben met rijden, die continue schreeuwt: "handen" !!! Wedden dat je het dan zo in de gaten hebt?

Maar ik denk dat je zelf ook wel snapt dat er niet iedere keer iemand aan de kant van de bak staat als zij aan het rijden is Knipoog

Ze is er mee bezig heeft ze zelf ook al gemeld.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:19

Taacie Haha! Leuk om ns foto's van jou en Taco te zien Fiek! Enne als je nog iemand nodig hebt om foto's te maken roep je maar Knipoog Ik kan ook nog wel wat oefening gebruiken met het fotograferen Ja zeker met springen!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 17:21

Eliine schreef:
Taacie Haha! Leuk om ns foto's van jou en Taco te zien Fiek! Enne als je nog iemand nodig hebt om foto's te maken roep je maar Knipoog Ik kan ook nog wel wat oefening gebruiken met het fotograferen Ja zeker met springen!

Graagg Haha! Haha! Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:03

Mooie fjord! Op je handen na niks te verbeteren Lachen Veel succes op de wedstrijd!

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:11

Leuke combi Lachen En met een sterke pony zet je je handen eerder vast.. heb zelf ook een sterke en zet ze ook vast, het is erg moeilijk om ze los te laten.. Als je je hand naar voor doet, gaat die dan rennen of blijft die bij je ? als die bij je blijft, moet je hem gaan rijden op je zit. Dat betekend dus als jij je zwaar maakt, hij denkt van, o ik moet stappen.. Lachen En dan heb je al minder druk op je teugels. Je heb (als het goed is) 4 hoeken in de bak, en als je dan iets stelling vraagt gaat ze ook vast wel naar beneden, en probeer dan ook de achterhand wat te activeren zodat ze achter ook meekomt Lachen

Veel succes op je onderlinge wedstrijd Knipoog

_rocco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:14

ik vind het er heel netjes uit zien, verzorgd enz. mooie pony.

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:16

Ziet er leuk uit, maar je trekt hem welin de krul! Handen meer op zijn plaats houden! Voor de rest geen commentaar!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:38

jesperlover schreef:
Leuke combi Lachen En met een sterke pony zet je je handen eerder vast.. heb zelf ook een sterke en zet ze ook vast, het is erg moeilijk om ze los te laten.. Als je je hand naar voor doet, gaat die dan rennen of blijft die bij je ? als die bij je blijft, moet je hem gaan rijden op je zit. Dat betekend dus als jij je zwaar maakt, hij denkt van, o ik moet stappen.. Lachen En dan heb je al minder druk op je teugels. Je heb (als het goed is) 4 hoeken in de bak, en als je dan iets stelling vraagt gaat ze ook vast wel naar beneden, en probeer dan ook de achterhand wat te activeren zodat ze achter ook meekomt Lachen

Soms rent hij onder me vandaan, maar dat kan ik vaak goed oplossen met me zit. Soms blijft die gewoon bij me. Knipoog
Bedankt igg! Ik ga zeker aan het werk Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:40

Kimmie_girl schreef:
als ik jou as zou ik je teugels aan je singel vast knopen..

Weet je zeker dat die rond of na beneden loopt..

Huilen van het lachen Ik kom niet meer bij... Huilen van het lachen

Iets subtieler volgende keer Kim, maar inderdaad, die is gewoon een ordinair potje naar beneden trekken van het hoofd. Jammer, het zou toch niet al te moeilijk zijn om een paard dat al vergevorderd is naar beneden te rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:42

jesperlover schreef:

Dat is onzin natuurlijk... ik heb ook een sterk paard, maar terug trekken of naar beneden trekken heeft helemaal geen zin. Gewoon lekker luchtig houden, en die achter motor activeren, dan komt het hoofd vanzelf wel!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:45

ShannaY schreef:
jesperlover schreef:

Dat is onzin natuurlijk... ik heb ook een sterk paard, maar terug trekken of naar beneden trekken heeft helemaal geen zin. Gewoon lekker luchtig houden, en die achter motor activeren, dan komt het hoofd vanzelf wel!

Het heeft ook geen zin maar dat is wel mijn reactie, al is het fout. I know! Knipoog

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:46

ShannaY schreef:
Kimmie_girl schreef:
als ik jou as zou ik je teugels aan je singel vast knopen..

Weet je zeker dat die rond of na beneden loopt..

Huilen van het lachen Ik kom niet meer bij... Huilen van het lachen

Iets subtieler volgende keer Kim, maar inderdaad, die is gewoon een ordinair potje naar beneden trekken van het hoofd. Jammer, het zou toch niet al te moeilijk zijn om een paard dat al vergevorderd is naar beneden te rijden.

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Taac is absoluut niet makkelijk. Maarja als jij denkt dat het makkelijk is.. Knipoog

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:49

Ziet er leuk uit, commentaar is al gegeven, dus hoef ik dat niet meer te doen.
Voor de rest veel succes nog!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:51

Ik herken je probleem, de handen... ga er verder niet op in, is al genoeg gedaan Rolleyes

Taco blijft een super pony, komt wel goed met jullie

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:56

Wat een leuke combi en het setje staat erg goed Haha!