Fjord 'Beer' @ work op Crosstraining Oenkerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Re: Fjord 'Beer' @ work op Crosstraining Oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 21:58

Ziet er goed uit hoor, voor een Fjord helemaal, hij springt nog aardig 'gestroomlijnd' voor zover ik het van de foto's kan beoordelen.

Hebben ze de waterbak nog een zij-uitgang gegeven daar ?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:47

Roos, volgende keer dat je hier komt met beer weer, dan dan dan gaan we mam lief aankijken of ze naar Ysselstyen (cross terein op uurtje rijden) rijdt. moet ik alleen nog even een pony versieren Vork Naah die vind ik wel ergens, anders ga ik achterop bij Beerie Tong uitsteken Nee anders jat ik Roosje voor dagje terug, dat kan vast wel..

Ben trouwens wel jaloers op je, ik wil ook crossen Lovers Juni 2005 Hooge-Mierde laatste keer, met Room. té lang geleden. Maaaaaaar kom snel weer daarheen, ga ik beerie uitstappen Cool

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:02

ziet er leuk uit! mooie fjord! allen ik hebhet idee dat je wel erg ver uit het zadel komt methet springen? Knipoog

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 13:05

I_S_L schreef:
erg leuk! Knipoog wil het ook graag een keer doen maar volgens mij wordt dat niet georganiseerd hier in de buurt

Idem hier, erg jammer! Ook in de bossen hier bij ons zijn er weinig tot geen hindernissen. Maar daar vinden we nog wel een oplossing voor.

Ik vind dit er erg leuk uit zien, niet alle foto's zijn even duidelijk dus commentaar geven is moeilijk.
Je hebt een erg leuke (en veelzijdige denk ik) fjord. Veel succes op de volgende cross training!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 15:22

Soet schreef:
Ik vind dit er erg leuk uit zien, niet alle foto's zijn even duidelijk dus commentaar geven is moeilijk.
Je hebt een erg leuke (en veelzijdige denk ik) fjord. Veel succes op de volgende cross training!

Jaa, ze is inderdaad heel veelzijdig Lachen Ze vind echt alles leuk, wat ik ook van haar vraag. Lovers

SANEX schreef:
Ziet er goed uit hoor, voor een Fjord helemaal, hij springt nog aardig 'gestroomlijnd' voor zover ik het van de foto's kan beoordelen.

Hebben ze de waterbak nog een zij-uitgang gegeven daar ?

Haha, bedankt Haha! Dat is wel heel lang ons moeilijke punt geweest, ze vond het zo leuk dat ze veel te hard ging om nog fatsoenlijk over de sprong te komen. Is nu al stukken beter als voorheen en dat is ook tijdens het rijden te merken.

Ja, de waterbak heeft daar nu 4 uitgangen. Gewoon rechtdoor en overdwars Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 18:49

Ziet er echt heel gaaf uit! Maar wat ik me altijd heb afgevraagd, is het niet ontzettend gevaarlijk? Want met een normale hindernis tikken ze de balkjes er zo vanaf, maar als deze sprong nou mislukt? (Sorry, ik ben ook maar een niet-alles-wetende dressuurmuts, dus misschien is dit best een domme vraag, maarja xD)

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 13:04

WildChild schreef:
Ziet er echt heel gaaf uit! Maar wat ik me altijd heb afgevraagd, is het niet ontzettend gevaarlijk? Want met een normale hindernis tikken ze de balkjes er zo vanaf, maar als deze sprong nou mislukt? (Sorry, ik ben ook maar een niet-alles-wetende dressuurmuts, dus misschien is dit best een domme vraag, maarja xD)

Valt mee. De meeste hindernissen zitten niet eens echt vast en een paard heeft snel genoeg door wanneer hij zijn benen wel goed op moet tillen.

ThUnDeRtIeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 13:07

Ik ga geloof ik met school een week daarheen.