Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Naah die vind ik wel ergens, anders ga ik achterop bij Beerie
Nee anders jat ik Roosje voor dagje terug, dat kan vast wel..
Juni 2005 Hooge-Mierde laatste keer, met Room. té lang geleden. Maaaaaaar kom snel weer daarheen, ga ik beerie uitstappen
I_S_L schreef:erg leuk!wil het ook graag een keer doen maar volgens mij wordt dat niet georganiseerd hier in de buurt
Soet schreef:Ik vind dit er erg leuk uit zien, niet alle foto's zijn even duidelijk dus commentaar geven is moeilijk.
Je hebt een erg leuke (en veelzijdige denk ik) fjord. Veel succes op de volgende cross training!
Ze vind echt alles leuk, wat ik ook van haar vraag. 
SANEX schreef:Ziet er goed uit hoor, voor een Fjord helemaal, hij springt nog aardig 'gestroomlijnd' voor zover ik het van de foto's kan beoordelen.
Hebben ze de waterbak nog een zij-uitgang gegeven daar ?
Dat is wel heel lang ons moeilijke punt geweest, ze vond het zo leuk dat ze veel te hard ging om nog fatsoenlijk over de sprong te komen. Is nu al stukken beter als voorheen en dat is ook tijdens het rijden te merken.
WildChild schreef:Ziet er echt heel gaaf uit! Maar wat ik me altijd heb afgevraagd, is het niet ontzettend gevaarlijk? Want met een normale hindernis tikken ze de balkjes er zo vanaf, maar als deze sprong nou mislukt? (Sorry, ik ben ook maar een niet-alles-wetende dressuurmuts, dus misschien is dit best een domme vraag, maarja xD)