Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ezumii schreef:Ik rijd B, en mijn paard springt ook vloeiende wissels, springwissels, maar het zijn wissels.
Niks is boven je niveau, alles staat vrij om te proberen, en ach als je pony dit kan is dat toch leuk? Vanaf hier kan ze er verder aan werken.

MyFee schreef:Ezumii schreef:Ik rijd B, en mijn paard springt ook vloeiende wissels, springwissels, maar het zijn wissels.
Niks is boven je niveau, alles staat vrij om te proberen, en ach als je pony dit kan is dat toch leuk? Vanaf hier kan ze er verder aan werken.
Het is leuk om aan te leren, je pony vindt het leuk op dat moment, maar vraag je is af hoe deze in het hoofd dingen door elkaar KAN gaan halen.
Ik vind het erg jammer dat je dit je pony nu aanleert, zoiets is niet nodig. Als het nou een oefening was om bijv. de rug losser te krijgen of meer te dalen in het kruis (zoals ik met mijn pony met piaffe bezig was) dan snap ik het, maar dit heeft totaal geen nut EN de TS heeft geen begleiding erin. Een soort van probeersel is lastig voor je pony.