Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ambertJ schreef:Ziet er goed uit !Enne, Sjanine help je vast wel !

rivanalover schreef:Leuk paardje!
Gelukkig dat het steeds beter gaat

ijslandertje schreef:Leuke foto's Kimmy!
Desiree en jij zijn een leuke combi samen en het rijden ziet er al netjes uit!!
Fijn dat Chantal je kan helpen en dat je Desiree mag rijden!!
Nog veel plezier samen!!

o0valerie0o schreef:he! is dit die leuke haf die je rijd! knappert hoor, hopelijk gaat het snel beter met eva! Desiree is best groot of niet? rijden is netjeskus valerie
Ja dat hoop ik ook, binnekort Eva ook weer eens of de foto. Ja Desiree is aardig groot, vergelijken bij Eva zeker haha! Dankje!Marcc_x schreef:Super mooi paardje:D Voor net onder het zadel loopt ze echjt netjes. Met een haf waar ik op rijd gaat het niet zo..Super:D

speedy_ schreef:super mooi paardje en die manen wauw!
xx noes.
Mexxuna schreef:He kimmy te haf! das een vreemd beeld!
Vind dat je hier veel beter op past dan op eva, maar dat is maar een beeld natuurlijk!
Zelf zou ik je adviseren je handen rechtop te houden, en niet vast te zetten (inderdaad die binnenhand ! ).
probeer haar eerst recht onder je te laten lopen, voordat je begint met voltes, stelling en buiging.
Maar het komt vast allemaal goed!
Zag haar van de week met haar baasje langs de weg wandelen trouwens!
groetjes en succes!
Ja, het staat wel beter op Eva he maar ach dat kleine IJslandertje heeft ook wel wat. 
Ierepier schreef:Mooie Haf!
Commentaar is al gegeven.
Pollewoppy schreef:Leuke haflinger. ik denk dat de laatste foto een goede afsluiter isEerliijk dat je ook de andere foto's plaats, hoewel dat echt geen foto's zijn om je voor te schamen. Het is een jonge pony, dan kun je niet verwachten dat het meteen helemaal toppie gaat.
Je bent op de goede weg, je paardje is nog jong. Jullie komen er wel! Aandachtspuntjes geef je zelf al aan.
Succes ermee!
_Maud schreef:Pollewoppy schreef:Ben het helemaal met je eens!
Vind dat het er best goed uit ziet voor zo'n jonge pony!
En verder vind ik dat je een erg leuke pony hebt!
Bedankt, leuke reactie!dees_daan schreef:(naamgenoot van mij)
hele mooie pony, rijden ziet er goed uit

Loopt ook heel netjes!! die laatste foto vind ik heel mooi!!
_Kelly schreef:kim , het ziet er super uit! omdat het nog zo'n jong beestje is vind ik dat ze alles alwel heel snel oppakt! leuk joh. het komt alemaal goed! en maatelien mooie foto's heb je gemaakt hihi..!
Dankje en Madeline heeft zeker mooie foto's gemaakt!__Marloes schreef:Dees is knap!!Loopt ook heel netjes!! die laatste foto vind ik heel mooi!!
Bedankt Marloes!tinka__ schreef:Leuk hafje hoor
Many schreef:Mooi paardje! 't Rijden ziet er ook goed uit, fijn om te zien dat je haar lekker op eigen benen laat lopen. Probeer wel rechtop te blijven zitten

XChrisjeX schreef:Ziet er leuk uit Kimmy, weer eens wat anders dan Missy Eve.....
Dankje!
Charos schreef:Leuke pooooownie maar ik ben haflinger gek haha, heb je les van Janine?
Nee ik heb geen les van Janine maar Chantal was werken vandaag dus heeft zij me even geholpen. Van Chantal heb ik meestal ''les''.krisjje schreef:leuke haflinger zeg! Goed dat je ook die andere foto's laat zien, en hoe je hem dan op het einde lekker voor elkaar hebt.
Succes, maar jullie komen er wel!!!

Ymke schreef:Mijn commentaar heb je gisteren al gehoord en heb je zelf ook al gegeven..
Ik heb er iig alle vertrouwen in, dus ga zo door!
louanagirl schreef:Oei wat een knapperd!!!
Echt gaaf joh!![]()
Verbeteringen laten zien is toch leuk??

jesperlover schreef:Dat ziet er goed uit voor een 4 jarige
Ga zo door !

Petra_O schreef:wat een dropie om te zien zeg!
een klein puntje: je zadel lijkt wat naar voren te liggen.
je rijd haar netjes hoor.

Lauraapje schreef:mooie foto die eerste !
hoe maak je die ?!

Mies_Apollo schreef:mooie haflinger! en ze loopt netjes voor zo een jong paardje en kort onder het zadel...leuk dat je haar erbij kan rijden! veel plezier nog met dr!
Mazzel-meid schreef:Ziet er netjes uit hoor!
Érg gave haf trouwens, staat je goed