Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bonechi_ schreef:Hey! Bolle Donnie! Ziet er goed uit San! Is dit dat paard dat voorheen niet eens wist dat ie een 'vooruit' had, laat staan nog meer versnellingen?
Grinnek... Het wordt nog wel eens een paard ipv een ezel

Veel succes in de L1!
.. lekker ontspannen..
maar ik wilde je toch nog even laten weten dat ik het er mooi en goed uit vindt zien hoor
ook leuk setje

.. ziet er lekker ontspannen uit ga zo door
LEUK SETJE *KWIJL
* 
vind het erg zonden dat je er zelf zo leuk over doet terwijl het dat niet is erg jammer maar goed hoop dat je er gelukkig van word !!
kellymoppie schreef:ik vind het een erg leuk setje maar ik vind dat je een te lang geleind paard hebt ik sluit me hellemaal bij Dancertjje aan !!
ik denk dat je je zelf nu ook heel diep doet zinkenvind het erg zonden dat je er zelf zo leuk over doet terwijl het dat niet is erg jammer maar goed hoop dat je er gelukkig van word !!
kellymoppie schreef:ik vind het een erg leuk setje maar ik vind dat je een te lang geleind paard hebt ik sluit me hellemaal bij Dancertjje aan !!
ik denk dat je je zelf nu ook heel diep doet zinkenvind het erg zonden dat je er zelf zo leuk over doet terwijl het dat niet is erg jammer maar goed hoop dat je er gelukkig van word !!