Zonnige outdoor wedstrijd met Usefull Joy (L1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneB

Re: Zonnige outdoor wedstrijd met Usefull Joy (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 11:41

Dancertjje schreef:
Ziet er goed uit hoor! Middenstap zou ik iets meer teugel geven maar wel contact houden en iets meer actie. Wen maar vast aan jury's hoor! De ene week rijd je dik 4winst de andere week gaat het even netjes en geen wp's. Er zitten af en toe strenge tussen maar dat is ook weleens goed Knipoog

Dat is ook zo, het houdt je scherp!
De staponderdelen zijn we nog veel op aan het oefenen, madame is nogal een dribbel namelijk. Haha!
Op die foto mag ze inderdaad wat meer zakken.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:05

Mooie Joey. Lachen

Ziet er weer netjes uit hoor Annie en 't komt helemaal goed met jullie. Tong uitsteken Eind van 't jaar Z toch? Cool

En dan kom je hier een wedstrijd rijden in de buurt. Go jij! Go jij! Tong uitsteken

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:11

Ik vind het er goed uit zien hoor!
Gaat hellemaal goed komen met jullie! Knipoog
Binnen kort de ZZ he Tong uitsteken Dan kom ik ook met mijn camera Nerd.
Alhoewel hij momenteel stuk is

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:51

Hee Anne,
Ziet er goed uit hoor! =)
Jammer dat je lage punten kreeg!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:53

Je pony lijkt een erg fijn voorbeengebruik te hebben, zo van de foto's af te lezen ziet het rijden er netjes uit! Jullie vormen een mooie combinatie, de volgende wedstrijd zal het vast beter gaan.

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:01

Hee Annie

Vind het er echt heel leuk uit zien!! Super mooi. Je vader vertelde me vanmiddag al je punten, maar had niet verwacht dat ze met die punten zo mooi heeft gelopen Nors opkijken Echt heel raar. Ben je nog naar de jury toegegaan? En had iedereen zulke lage punten, of echt alleen jij (in verhouding prestatie - punten)? Welke jury was het? Hoop niet dat ik die ook ooit krijg want als het eraan ligt dat jootje niet zo heel groot is, zijn wij al helemaal de banketstaaf:P

Blijft inderdaat een jurysport, maar in dit geval snap ik niet waarom hij je benadeeld zou hebben, ziet er zo fijntjes en ontspannen uit! Ik kom lekker snel een keer kijken Tong uitsteken

En gefeliciteerd trouwens Knipoog Handig heh, zo'n vader

Xx Noor

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:02

En nog wat: BOKKERS, Joy is geen pony! Ze is een paard(je).. Lachen

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:07

't ziet er goed uit! ja, en van die jury's die alleen maar zessen en vijven ( of vijfen weet ik hoe je het schrijft:9) durven te geven, en wel afstraffen als er iets minder gaat, maar niet hoog durven geven als iets wél goed gaat (
je rijd geen z, dus gewoon goed overkruisen en netjes rechtstellen moet voldoende voor een 6 zijn.) daar kom je niet mee aan je punten! Heerlijk paardje om te zien!

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 17:41

@ Ursy: Bedankt! Van deze foto's sta ik zelf ook een beetje te kijken van haar voorbenen. Zo zie je zelf nog eens wat. Haha!
Jou paard doet me trouwens heel erg denken aan Joy haar moeder.

@Chocolaatje: Dank je Noortje voor je complimenten (en het benadrukken dat ze toch echt een paard is Tong uitsteken ). Ik ben niet meer naar de jury toegegaan. Zo dramatisch laag vond ik de punten niet, maar naar mijn gevoel gewoon wat oneerlijk.
Het is altijd maar net wat ze willen zien... vergeleken bij de rest was Joy een heel ander soort paardje. De ene keer wordt je daar kampioen mee en de andere keer eindig je als één van de laatste. (Heb de boel even weten te relativeren, hihi!)
M'n papa heeft al als doorgeefluik gefunctioneerd over het nieuwtje van m'n baan hoorde ik? Je moet er maar snel komen kijken als Joytje en ik eenmaal geïnstalleerd zijn. Haha!

@An0ukkj: Klopt wat je zegt, sommige jury's geven maar lekker standaard een zesje en op de één of andere manier komen ze daar nauwelijks boven.
Wat me wel erg opviel is dat naar sommige onderdelen van mijn proeven gewoon totaal niet gekeken werd! (Ik spiek soms even het juryhok in. Knipoog )

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:34

Anne, deze punten heel gauw vergeten. Je fijne gevoel is het enige wat telt. Het is wel balen natuurlijk, maar je weet dat je het kunt. Dat is te zien aan de foto's en er zullen genoeg anderen zijn die die ook bevestigen. Jullie punten komen wel. Knipoog

Supermooie foto's! OK dan! Ik blijf Joy een heel mooi paard vinden. Je past heel mooi op haar. Weet wel zeker dat je me binnen no time ingehaald hebt qua niveau... m'n jasje zal wel eerder Z met jou zijn als dan wanneer ik 'm gehouden had. Tong uitsteken

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:38

het is en blijft inderdaad een jury sport, maar vind het er wel ontspannen uitzien. Komt vast wel goed in de L1 ... SUCCES

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:09

Puara, dankje voor de foto's Haha! Tong uitsteken, vind ze zelf ook erg goed gelukt, aangezien ze de laatste tijd wat minder werden.