Ze lijkt echt een beetje op mijn Negrootje....die blik in d'r oogies en dat koppie. Kan zien dat het een zussie is van Timber
Leuk hoor! Super beessie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze lijkt echt een beetje op mijn Negrootje....die blik in d'r oogies en dat koppie. Kan zien dat het een zussie is van Timber

Ook zeker weer een typische Negro
Staat erg goed dat Turquoise! 

! Ben erg benieuwd naar jullie resultaten in de wedstrijdring
. carlijn83 schreef:Zo zeg, heb jij een goeie levensverzekering??
haha, t wordt van allebei de hengsten gezegd dat t geen makkelijk bloed is maar dat geld natuurlijk niet voor alle nakomelingen
ziet er netjes uit
succes met dr!
Je moet d'r ook niet te lang vrij geven, dat heb ik al geleerd
Het is er wel een die d'r ei zo nu en dan kwijt moet, maargoed zolang het goed gaat, gaat het ook goed
Ik baseer het karakter niet zoveel op afstamming, de mens maakt het paard naar wat het is, alhoewel het natuurlijk zeker een belangrijke rol speelt..

Je hebt waarschijnlijk totaal geen last van me in Zelhem, ik start dan alleen in het Z2 (IR Cup)
Ik hoop niet ooit tegen jou te moeten, want jij kaapt alle prijzen al weg 
haha maar dankjewel, ik dacht laat ik is het turquoise setje tevoorschijn halen, staat hem wel pittig
Kus.

BounceBabe schreef:Wauw wat een mooie combinatie! Mooi paard zeg, wat glanzen!
Wat je handen betreft, rechtop en bij elkaar! Voor de rest vind ik het er netjes uitzien!