Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Venetia schreef:Mooie kleur ook. Echt een mooie combinatie zo, je kunt er zo te zien lekker aan rijden en ze lijkt me heerlijk constant.
Ik vind dat ze een beetje een wortel kleur heeft, echt zo oranje, iemand op de club zei laatst je had haar beter Wortel ipv Wiebel kunnen noemen
Ze is idd heel fijn constant in haar lopen en houding,je hoeft alleen maar stil te zitten op haar!
Ik zit zowiezo wat netter op mijn andere paard, maar heb gister ook Wiebel op film en dan is mijn houding (gelukkig) niet zo slecht als op deze foto's, denk dat het verkeerde momentopnames zijn. Maar ik ga we wel weer ff extra op letten, altijd goed foto's van jezelf terugzien
Dat wordt bikkelen voor me
Ziet er erg goed uit! Idd lang niet zo iel meer! Ik ben heel erg benieuwd de 29e! Ik hoorde van ursy dat venetia (kristel) misschien ook mee doet met haar 4-jarige! Dus wordt gezellig! Iemand van mij stal met haar krack c doet ook mee in de L1. En die heeft een drafmechanisme
Dus het gaat heel moeilijk voor me worden!
Maarja we zien wel ... Het is ook mijn debuut dus... gewoon maar kieken
Zal wel een hoop spanning in zitten
Ik had Kristel idd ook al getipt dat het wel een fijn, rustig concours is om voor de eerste keer weg te gaan. Ennuh spanning, dat zal ik ook vast wel krijgen, ik hoop dat ik haar normaal de baan door krijg en blijf zitten dan zien we daarna wel weer verder
Bedankt voor je positieve reactie!

De ene dag denk ik ik heb nog nooit zon geweldig paard onder mijn kont gehad en de andere dag denk ik dat ik op een ezel zit
Maar goed op concours loopt ze haar wp en dalijk weer lekker naar buiten, dan loopt ze altijd veel fijner. (is er minder te zien en te schrikken) Wil haar halverwege de zomer proberen in het Z2 te starten.
Heb haar als een maand of 2 niet meer mee gehad naar de les, dus ben benieuwd hoe het gaat......