zogenaamd schrikken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elledani68

Re: zogenaamd schrikken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 09:39

Inderdaad, heb geleerd om als een paard schrikt en er even van tussen gaat dit gewoon te negeren en doen alsof dit juist jouw bedoeling is.Dus springt hij weg in galop gewoon lekker doorgalopperen niet als straf maar gewoon een galop oefening van maken.Zo van wat ben jij een goed paard je wist precies wat ik wilde gaan doen. Haha!

Lieski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:08

Goed aan het werk zette iig , en helemaal geen aandacht aan besteden Knipoog
Mijn pony heeft het soms ook , bijv. op een buitenrit ...
Eerst is ie heel rustig en er kan un SUPER grote vrachtwage/trekker langskome en hij doet nog nix..Maar als hij merkt dat het egt un grote en leuke buitenrit word begint hij te dribbelen en word ook heel kijkerig .. en schrikt sneller ergens van, ik doe dan nix (klinkt raar hea ?! Tong uitsteken ) en rij gewoon door alsof er nixxxx aan de hand is dan is ie het ook gauw sat Knipoog

Mooi dat al die tips bij je geholpe hebbe ... en hoe vaker je het doet des te meer gewoon hij gaat doen Tong uitsteken

Mitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:55

Nu staan er sinds zaterdag koeien (jonge koetjes) bij ons náást de bak... Paardje heeft nog nooit koeien gezien...

ben benieuwd wat we nu voor taferelen gaan krijgen... Koe Scheve mond

elledani68

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 08:18

Volgens die van mij zijn koeien werkelijk levensgevaarlijk Boos! , maar goed iemand die met een plak hooi langsloopt ook Knipoog dus die is een beetje in de war. Pling

DKTJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 21:05

veel figuren rijden, overgangen/schijnovergangen, zo moet ze zich meer op jou concentreren en heeft ze geen tijd om van andere dingen te schrikken.

terroel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 21:45

goed je kuiten er aan houden succes

jacomijn1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 22:07

Om te ontspannen, helpt mij om een liedje hardop te zingen...

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 08:19

Even een puntje Tong uitsteken

Mijn verzorgpony doet dat soms ook, als de hond van de buren langs loopt is dat onder het rijden reuze eng, maar als ze gewoon los in de bak staat doet ze niets.
Al moet ik zeggen dat het wel steeds beter gaat.
Bij mij was het misschien even 'uitproberen' omdat ik haar nog niet zo lang verzorg.