Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Celine_M schreef:Wat een knapperd zeg! Lijkt me een fijn te bewerken paard!Hij kan leuk lopen, wees er maar zuinig op!
vossie schreef:Eindelijk Ibidan weer eens op de foto, het blijft een super aansprekend dierVind hem er door dat hete errug stoer uitzien, maar ja aan rijden kom je dan een stukje minder toe
Hij ziet er superfit uit, ga je van de zomer nog in het Z2 starten of alleen maar ZZL? Succes verder met de training maar dat komt vast helemaal goed!!
Naja heel veel succes verder saampies!!!
), het gaf een super gevoel om dit te kunnen met zo een goed opgeleid paard! Nu nog zorgen dat ze ooit gaan lukken op mijn stalen ros..
:D ofniet...VValar schreef:Wanneer heb je weer wedstrijd met hem Venetia?
Ursy schreef:Ow ja, wanneer heb je weer wedstrijd? Dan kan ik weer achter je aanlopen als een soort quasimodo, want je weet dat het mijn hobby is!
Melvera schreef:Hoi kistel,
Ibadan ziet er mooi uit en jullie zijn een mooie combinatie.![]()
Ga vooral zo door!![]()
Liefs Linda
GribaldiFAN schreef:Leuk! Weer foto's van Ibadan! Prachtige hengst en jullie vormen ook een hele mooie combinatie.
HouVanUtopia schreef:heej...
jij had op zaterdagles:D ofniet...
want toen ik moest springen was er idd iemand aan het lessen!!
het zag er erg goed uit!! en de fotos zijn ook erg mooi!!
even een vraagje..weetje waar je de fotos kunt terug vinden die zijn gemaakt op de wedstrijd..
ik heb jou zien rijden, ik was daar op wedstrijd
Ursy schreef:Mocht de travers bij Bagh nog niet helemaal goed gaan straks, wil ik best even op Ibi oefenen..
(lol)