Vanity @ work met elastiek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pressent

Re: Vanity @ work met elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 10:57

heej ik vindt het erg goed en ontspannen uit zien.
Ik heb nog wel een vraagje je pony heeft geen neusriem als hij dan hard aan de elastieken zou trekken zou de mond toch uitscheuren? Dus kun je niet beter een neusriem om doen?

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 12:24

Lotje85 schreef:
Ik vind die roundpen alleen wel erg zwaar liggen, weet niet of je daar rekening mee houd?

Vind dat best meevallen.

Leuke pony, fijn dat jullie zo lekker met haar aan de slag zijn. Lachen

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 15:59

Lotje85 schreef:
Wat een heerlijk diertje! Dit wordt nog wat onder het zadel straks Ja Laat al heel mooi achterbeentje zien met een mooie ruime draf. Het ziet er lekker intspannen uit, en ze komt lekker door der rug, wat wil je nog meer? Echt super OK dan!

Ik vind die roundpen alleen wel erg zwaar liggen, weet niet of je daar rekening mee houd?

De bak ligt inderdaad best zwaar, maar ze loopt niet zo heel lang aan de longeerlijn hoor, is ook niet zo goed voor zo'n jonge pony op die kleine rondjes, al wordt d'r conditie en bespiering wel steeds beter Haha!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 16:16

Qimm schreef:
Ziet er prima uit, lekker ongedwongen. Correct gebruik van hulpteugels, ach wat zou het fijn zijn als iederéén dat deed.

ben ik het zeker mee eens
paard loopt lekker ontspannen en elas ziet lekker los
ga zo door Knipoog