Succes dalijk met de buitenwedstrijden! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes dalijk met de buitenwedstrijden! Ursy schreef:Heej tabitha! Bagheera is inderdaad wat massaler geworden, maar dit komt mede door het vetgehalte in haar lichaam![]()
Ik hoop de 22e weer te kunnen starten, ben erg benieuwd of ze het buiten beter gaat doen dan binnen..Dat verwacht ik in ieder geval wel. Wanneer heb jij weer een wedstrijd met valar? Het zadel bevalt erg goed, mijn houding is ook iets verbeterd, ook Bagh loopt er fijn onder.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw KN zadels? Liggen ze al beter?
Succes de 22ste!
nadina schreef:Waar ga je dan starten?
Meltrakh schreef:He Hankje,
Het ziet er mooi uit, ben wel jaloers op jou en je paardje!
Jullie zijn echt een top combinatie.
Met Mel ging het afgelopen zaterdag erg goed!
Was helemaal gelukkig!
liefs Lin
Anjatjeuh schreef:Dat is lang geleden dat ik Bagheera nog eens zie! Ze ziet er echt super goed uit, is zo te zien heel wat gespierder geworde?
sunnymay schreef:Vind jullie een fijne combinatie om te zien. Je rijdt erg netjes en alles oogt vrij relaxed.
Ondanks het vetlaagje, wat sommige paarden gerust mogen hebben, vind ik hem er goed uit zien!
Succes op wedstrijd!

Gimli_ schreef:Zo zeg, die is veranderd!
Ik herinner me de eerste foto's op Bokt nog, sommige paarden blijven toch altijd in m'n hoofd zitten.
Jullie zijn echt een top combinatie.
nadina schreef:Hey Hanke,
Weet je al hoe laat je ongeveer moet? Als het even kan kom ik kijken, leuk! Volgende week zondag toch? Liefs Marijke
VValar schreef:Mag ik ook weer een keertje rijden op Bagh? Ze begint nu toch al op een manege paard te lijken nu iedereen er een rondje op mag