Toch zie ik liever een 'gewoon' zadel,
Zelf vind ik dat er iets 'fijner' uitzien voor het paard,
maar dat is mijn mening
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evaa_ schreef:Rian past geen ander zadel.
whisperramse schreef:Tjah, moest ik de ruiter zijn zou ik sowieso niet beginnen springen.
Ze kunnen misschien wel wat gewicht hebben, maar het lijkt me gewoon niet goed.
Zou ze dan liever laten vrijspringen.
Over het zadel moet ik meegaan met merrieveulen, maar wat jullie met de tips doen is jullie zaak

whisperramse schreef:Tjah, moest ik de ruiter zijn zou ik sowieso niet beginnen springen.
Ze kunnen misschien wel wat gewicht hebben, maar het lijkt me gewoon niet goed.
Zou ze dan liever laten vrijspringen.
Over het zadel moet ik meegaan met merrieveulen, maar wat jullie met de tips doen is jullie zaak
Evaa_ schreef:Rian past geen ander zadel.
Evaa_ schreef:Ga dan eens beter op bokt kijken, dan zie je wel veel erger.
Stees past er nog prima op

yoda schreef:ai ai de mensen van bokt kunnen het weer eens niet laten om iemand die leuke en mooie foto's plaatst af te kraken!!!
meiden jullie hebben een geweldige shetlander staan waar jullie erg leuk op kunnen rijden!!! vind jullie geweldig zo
jammer dat jullie niet in de buurd wonen anders zou je op mijn shettie ook zo mogen rijden ziet er leuk uit!!!!
(shetlanders kunnen veel gewicht hebben hoor zo wel trekkend als dragend !! omdat de mensen van tegenwoordig het liever niet zien ....w il nog niet zeggen dat je ze slecht behandeld!!)
is ook goed voor je evenwicht! Een normaal gebouwde shet van 1 meter kan ongeveer 45 kilo dragen. Kan voorlopig dus nog wel even