Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karin1985 schreef:ik denk dat het vooral door je zithouding komt, op foto 1 zit je nog het netst. Ik denk dat de stoelhouding toch een wat ander beeld geeft dan men verwacht van een Z-ruiter (met de nadruk op verwacht)
karin1985 schreef:ik denk dat het vooral door je zithouding komt, op foto 1 zit je nog het netst. Ik denk dat de stoelhouding toch een wat ander beeld geeft dan men verwacht van een Z-ruiter (met de nadruk op verwacht)
Sfiejj schreef:Ik vind het er ook goed uit zienEn sas_dancer, wij kunnen alleen maar van de foto's beoordelen, en ze plaatst de foto's, dus dan krijgt ze ook commentaar op de foto's. Ik vind het vanaf de foto's er ook niet echt uitzien als Z. Het is het totaalplaatjes, foto's zijn momentopnames, dus vat het niet verkeerd op, ik beoordeel op wat ik hier zie!
Melanie schreef:Ik vind het er netjes uitzien hoor.
Verder wat je zit enzo. betreft weet je denk ik nu wel.
En snap niet waar mensen zich zo druk om maken, niet iedereen rijd perfect.
@ potterlover, gewoon niks van aantrekken hoor, ziet er verder prima uit ! En succes nog verder en op naar de Z2 !
karin1985 schreef:waarom nou altijd die opmerking. Als iedereen dat deed, dan kwam niemand verder toch!! Als je je van niemand iets aantrekt, kun je ook van niemand leren.
potterlover schreef:MirandaFuego schreef:Leuke pony!
Ik vind dat je heeel erg netjes rijdt!![]()
Maar ik vind ook dat je pony niet ontspannen door de kaak is, je mag af en toe toch even wat meer lucht geven met je handen.
Ook vind ik hen wat magertjes in de lenden en kruisbespiering zitten?
Ik vind jullie een leuke combi!
Idd wel even wat met je zadel doen, het zit echt te ver naar voren!
Maar het gehele beeld vind ik mooi, het zijn wat ontspanningsoefeningen die jullie goed zullen doen!
Succes!
Dankje, hier heb ik iig iets aan
Ik denk dat het wel klopt wat je allemaal zegt, heb je toevallig enig idee hoe je hem minder mager daar kan krijgen? We geven hem een halve kilo haver en 2 kilo biks per dag.
Melanie schreef:karin1985 schreef:waarom nou altijd die opmerking. Als iedereen dat deed, dan kwam niemand verder toch!! Als je je van niemand iets aantrekt, kun je ook van niemand leren.
Ik bedoel ook niet dat ze van de adviezen etc. zich niets moet aantrekken,want daar kan ze juist alleen maar van leren.
Ik bedoel het feit dat mensen niet vinden dat ze in de Z thuishoort, maar het lijkt mij dat je die 20 winstpunten toch echt niet cadeau hebt gekregen.
potterlover schreef:Nou zeg, ik heb hem zelf van groen naar Z gereden?
Leg dan aub ook uit waarom het er zo uit ziet. Omdat ik een iets te strenge binnenhand heb?
Dan ziet het er toch niet meteen uit alsof je geen Z bent? Potter kon helemaal niks toen ik hem kreeg, ik zelf ook niet, maar we zijn gewoon samen naar de Z gereden.
abcde:misschien wel een goed idee ja
talented schreef:Wat een kansloze opmerking. Hoe kan JIJ nou vanaf deze foto's beoordelen dat het meisje niet op Z niveau rijdt? Hij mag misschien wat meer door de kaak heen en de ruiter zou wat minder een stoelhouding aan kunnen nemen, maar dit zegt toch niets over het feit of deze amazone wel of niet op z niveau bezig is met haar pony? Daarbij reageren er hier een aantal mensen in dit topic die zelf nog heul wat zouden kunnen opsteken van iemand die haar pony op deze wijze rondstuurt. Met het geven van kritiek is opzich niks mis, maar het niet voldoende kunnen onderbouwen getuigt van nutteloos commentaar.
qwinty schreef:potterlover schreef:Nou zeg, ik heb hem zelf van groen naar Z gereden?
Leg dan aub ook uit waarom het er zo uit ziet. Omdat ik een iets te strenge binnenhand heb?
Dan ziet het er toch niet meteen uit alsof je geen Z bent? Potter kon helemaal niks toen ik hem kreeg, ik zelf ook niet, maar we zijn gewoon samen naar de Z gereden.
Beetje kinderachtig hoe er meteen gereaageerd word iedereen heeft zo zijn mening vind ik, ja vraagt toch of mensen willen reageren.
Ik en dat is dus mijn MENING! vind dat je wil doen alsof je zo goed kan rijden door hoe je zit beetje over dreven enzo.
Mag ik dat niet zeggen dan?
Okee prima reageerd iedereen maar met "goh wat leuk doe je goed" Nou sorry maar ik vind dat ik best wel mag zeggen dat ik het er niet zo vind uit zien ( wil nog niet zeggen dat het ook zo is) hea!