ik groen en mijn paardje ook

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_Romeo

Re: ik groen en mijn paardje ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 12:11

Farouche schreef:
als je goeie begeleiding hebt is er toch niets mis mee, ik denk dat je gewoon lekker door moet gaan zoals je dat nu ook doet, dan komt het vast allemaal goed Lachen Succes met je wedstrijd

ja ik denk ook dat het met goede instructie wel lukt

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 09:56

nou het kan gemakkelijk hoor Knipoog
ik was ook 11 en mijn pony 4 en reden de new forest sportdag
oke wel eraf gevallen maar het is best te doen
en de jury zegt ook vaak tegen mij en mijn jonge pony,s dat het niet slim is jonge ruiter met groene pony,s maar gewoon doorzetten en dan gaat het best goed

succ6!

kimdevos87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:31

dat gebeurd heel vaak hoor Lachen jij leert van je paard en je paard van jou! met goeie begeleiding zal het vast helemaal goed komen Knipoog

LauraEden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 19:56

Ik vind het juist leuk Haha!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 20:02

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 01-03-24 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:32

Met de juist begleiding gaat dat wel lukken hoor; als het tussen jou en je paard ook klikt zal het wel goed gaan! Lachen

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 10:47

Dat gaat helemaal goedkomen hoor!
Zo te horen ben je er verstandig mee bezig en het allerbelangerijkste is dat jullie er samen plezier in hebben!

Veel plezier en succes! Haha!

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 13:21

ik heb hetzelfde, maar imo kun je er allebei heel veel van leren, zolang je idd goed begeleid word. niks mis mee hoor! Knipoog

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 11:03

Mijn zus was 10 jaar, en had nog nooit wedstrijden gereden. Mijn ouders hadden een 3 jarige onbeleerde E-pony voor haar gekocht. Deze heeft ze zelf beleerd, en heeft ze tig keer naast gelegen. Uiteindelijk is ze met deze pony toch nog Z1 geworden..

Met de juiste begeleiding leer je alleen maar!! En ik denk dat het bij jou idd wel goed gaat komen!!
Ik ben erg benieuwd hoe je je wedstrijd hebt gereden?

Dat die anderen zo over jou praten, zou ik je niets van aan trekken.. Lekker verder gaan waar jij je lekker bij voelt!!

StarStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 13:18

Ik heb ook een onervaren pony gekocht terwijl ik zelf ook nog niks kon dan blijven zitten, soms is het wel lastig maar met les gaat het heel goed. We zijn pas gestart, de B ging heel makkelijk, maar door de L1 gaan we als een speer Haha!

Soms dan gaat het niet altijd even goed, maar vind het erg leuk om te doen, Ik had ook een z pony kunnen kopen, die alles al kon maar daar is ook niet veel aan..

Komt vast goed! Haha!

IvarDonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:47

zolang je de juiste begeleiding hebt dan is er niks aan de hand lijkt mij...

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:54

nou gewoon volhouden hoor...ik ben ook zo begonnen en die van mij is nog kei heet en een tuigpaard officieel was zo krom als een wokkel en heeft alles al gehad...die van mij is nu 8 en ben in maart gestart.. en heb in 4 wedstrijden 9 winst en nu ga ik als een raket.......hoe vaak koop je een "doorgereden"' paard die ze al helemaal naar de glorie hebben geholpen !!! dan heb je meer ellende dan wanneer je zelf onder goede begeleiding werkt